تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

پیش بینی وضعیت بورس در سه ماه سال آینده

یک کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر اینکه در روز‌های باقی مانده سال ۱۳۹۹، اتفاق خاصی در بازار رخ نخواهد داد، درمورد وضعیت بازار سرمایه در سه ماه نخست سال آینده گفت: وضعیت بازار سرمایه تا قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بسیار امیدوارکننده خواهد بود.

کد خبر: ۸۳۹۳۹
۱۰:۵۱ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۹

پیش بینی وضعیت بورس در سه ماه سال آینده

دیدارنیوز ـ فردین آقابزرگی با تاکید بر اینکه اصلاح قیمتی که در چند ماه اخیر انجام شد زمینه مساعدی را برای ایجاد تعادل در بازار سرمایه فراهم کرده است، اظهار کرد: هرچند تصورات غیرکارشناسی وجود دارد مبنی بر اینکه دامنه نوسان نامتقارن باعث بازگشت تعادل نسبی به بازار سرمایه شده است، درصورتی که این تصور اشتباه محض است. ذات و درون بازار نظام عرضه و تقاضا را به سطحی رسانده است که شرکت‌های پر وزن مانند پالایشی، پتروشیمی، فولاد، کانی و... تعدیلات قیمت داشته داشتند و اکنون به نقطه ارزنده برای سرمایه گذاری بلند مدت و میان مدت رسیده اند.

وی ادامه داد: از طرف دیگر نرخ ارز ثبات نسبی را تجربه میکند و باعث انفعال در سایر بازار‌ها از جمله بازار مسکن شده است. در این روز‌های باقی مانده اتفاقی در شاخص رخ نمیدهد. اما در ماه‌های ابتدایی سال آینده به دلایل مذکور با محوریت تجربیاتی که در سال ۱۳۹۹ رخ داده است، نگاه به ارزش ذاتی سهم‌ها محور اصلی تحلیل‌ها خواهد بود.

این کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه نقطه با طراوت بازار سرمایه تا قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه است، توضیح داد:، زیرا کلیه طیف‌ها در انتخابات سعی میکنند با تشویق و اعلام حمایت از بازار سرایه به منظور جلب نظر مردم و ۵۰ میلیون سهام دار در بورس، اقدام کنند و این موضوع در کنار اصلاح قیمت‌ها و انفعال سایر بازار‌ها قرار میگیرد و وضعیت بازار سرمایه در این سه ماه امیدوارکننده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: بورس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی