تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

دستگیری حدود ۱۵۰ نفر از جمله چهره‌های اپوزیسیون در مجمع مسکو

یک گروه نظارت و یک ایستگاه تلویزیونی اعلام کرد: پلیس روسیه حدود ۱۵۰ نفر را امروز شنبه در نشست سیاست‌مداران مستقل و اپوزیسیون در مسکو دستگیر و آن‌ها را به داشتن ارتباط با یک "سازمان نامطلوب" متهم کرده است.

کد خبر: ۸۳۸۴۲
۱۶:۲۴ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۹

روسیه

دیدارنیوز ـ به نقل از رویترز، این دستگیری‌ها در بحبوحه سرکوب احساسات ضدکرملین به دنبال دستگیری و حبس الکسی ناوالنی، سیاست‌مدار اپوزیسیون انجام می‌شود که در ژانویه پس از بهبود از مسمومیت عامل اعصاب در سیبری، به روسیه بازگشت.

"آندری پیووارف"، برگزارکننده رویداد و مدیر اجرایی Open Russia، گروه مستقر در انگلیس تأسیس شده توسط "میخائیل خودورکوفسکی"، سرمایه‌دار سابق تبعیدی نفت و منتقد کرملین، به ایستگاه رادیویی "اکو مسکو" گفت: این مجمع که برای روز‌های شنبه و یکشنبه برنامه‌ریزی شده بود، گردهمایی معاونین شهرداری از سراسر روسیه بوده است.

ویدئو‌های پخش شده از TV Rain و خبرگزاری‌های روسیه نشان داد همزمان با آغاز مجمع، پلیس وارد ساختمان شده و شروع به دستگیری شرکت‌کنندگان می‌کند و آن‌ها را به سمت ون‌هایی می‌برد که بیرون سالن منتظر هستند.

OVD-Info که بر دستگیری معترضان و فعالان سیاسی نظارت دارد، فهرستی از بیش از ۱۵۰ نفر منتشر کرد که می‌گوید دستگیر شده‌اند.

طبق گزارش TV Rain، پلیس اعلام کرد تمامی شرکت‌کنندگان به خاطر فعالیت‌های یک سازمان نامطلوب دستگیر شده‌اند.

Open Russia یا "روسیه باز"، یکی از ۳۰ گروهی است مسکو به آن لقب نامطلوب داده و تحت قانون مصوب سال ۲۰۱۵، ممنوع کرده است.

مدافعان حقوقی می‌گویند فوانین مربوط به سازمان‌های نامطلوب و عوامل خارجی می‌تواند برای تحت فشار و هدف قرار دادن اعضای جامعه مدنی مورد استفاده قرار گیرد. روسیه منکر این است و می‌گوید قوانین برای حفاظت از امنیت ملی این کشور در برابر مداخله خارجی، مورد نیاز است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: روسیه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی