تیتر امروز

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

کشور‌های غربی خواستار آزادی ناوالنی شدند

ده‌ها کشور از جمله آمریکا در حالی خواستار آزادی ناوالنی شده‌اند که وکیلش در توئیتی گفته وی را از زندان به جایی نامشخص منتقل کرده‌اند.

کد خبر: ۸۳۸۰۱
۱۰:۱۸ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۹

الکسی ناوالنی  

دیدارنیوز ـ به نقل از خبرگزاری رویترز، این کشور‌ها در بیانیه خود که از سوی لهستان در شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو قرائت شد گفتند، اقدامات روسیه علیه الکسی ناوالنی، منتقد کرملین غیرقابل قبول و با انگیزه سیاسی است و خواستار آزادی وی شده‌اند.

۴۵ کشور اروپایی و همچنین استرالیا، کانادا و ژاپن عضو این شورا هستند.

ناوالنی منتقد کرملین که بابت نقض حبس تعلیقی به اتهام اختلاس به دو سال و نیم حبس محکوم شده، گفته که این اتهامات با انگیزه سیاسی بوده است.

در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: ما از روسیه می‌خواهیم تا بی قید و شرط و سریعا این منتقد و تمامی کسانی که به صورت عمدی و خودسرانه در بازداشت هستند را آزاد کند. ما به شدت نگران دستگیری‌های خودسرانه معترضانی هستیم که در حمایت از ناوالنی در بسیاری از شهر‌های روسیه دست به تجمعات اعتراض آمیز زده بودند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی