تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

فرمانده ناجا: امنیت انتخابات ۱۴۰۰ برعهده پلیس است/ امیدواریم مردم فردی را انتخاب کنند که روی پای خودش بایستد

فرمانده ناجا با بیان اینکه امنیت انتخابات ۱۴۰۰ برعهده ما است، گفت: انشالله انتخابات امن و پرشوری خواهیم داشت و مردم کسی را انتخاب کنند که روی پای خودش بایستد و با روحیه جهادی به آن‌ها خدمت کند و بتوانیم مانند گذشته در مقابل قلدری‌های آمریکا بایستیم.

کد خبر: ۸۳۶۷۷
۱۰:۲۴ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۹

انتخابات 1400 

 

دیدارنیوز ـ سردار حسین اشتری در مراسم دانش آموختگی دانشجویان نیروی انتظامی گفت: یکی از مراکز که دستورالعمل‌های بهداشتی برای جلوگیری از بیماری کرونا در آنجا انجام شد مراکز آموزشی بود و خدارا شکر بدون خسارت جانی دوره‌های ما برگزار شد.

 

وی ادامه داد: یکی از وظایف نیروی انتظامی رعایت اخلاق و حقوق مردم و کمک به فضای اسلامی انقلابی و ارتقای روحیه معنوی و ارتقای نظم و آرامش و اخلاق در جامعه است کاری که همکاران ما در نیروی انتظامی انجام می‌دهند و امیدواریم با حضور شما جوانان انقلابی متدین و با نشاط این رسالت الهی را انجام دهیم.

 

فرمانده انتظامی خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که از حقوق مردم حمایت کنیم و از ظلم و تعدی و تجاوز به حقوق مردم و قانون جلوگیری کنیم که با این آموزش‌ها که در مراکز به دانش آموختگان ما داده می‌شود این موارد محقق خواهد شد.

 

سردار اشتری با بیان اینکه بالاترین سرمایه هر دستگاهی نیروی انسانی است، گفت: باید توجه ویژه‌ای به کارکنان داشته باشیم یکی از اقدامات ما برگزاری دوره‌های آموزشی حرفه‌ای براساس مبانی دینی است شما باید با مهارت افزایی و کسب تجربه بتوانید بیشترین خدمت را به مردم ارائه دهید این دوره یکساله پشتوانه عظیمی برای سی سال خدمت شما خواهد بود البته دوره‌های حین خدمت نیز برگزار می‌شود، اما این مقطع زمانی که شما در این یکسال آموزش دیدید پایه و اساس آموزش نیرو‌ها است ما هر چقدر که بخواهیم از این سرمایه عظیم و خوب استفاده کنیم باید دوره‌های آموزشی ما براساس مبانی دینی انقلابی وعلمی و حرفه‌ای باشد.

 

وی ادامه داد: در موضوع آموزش باید سرمایه گذاری خوبی صورت بگیرد و در این خصوص از دهه‌های گذشته قدم‌های خوبی برداشته شده و باید ادامه پیدا کند، اما شما دانش آموختگان باید موضوعاتی که آموختید را در طول خدمت استفاده کنید و باید علم خودتان را به ویژه اگر در پلیس‌های تخصصی قرار گرفتید افزایش دهید. پلیس انقلابی و پلیس در تراز انقلاب اسلامی باید در کنار مردم باشد ما پلیسی می‌خواهیم که در عین حال که روحیه جهادی دارد به فناوری‌های روز و نوین آشنا باشد.

 

سردار اشتری خاطرنشان کرد: ما ماموریت پایان سال و شروع سال جدید را داریم و باید آماده باشیم هر چند در یکسال گذشته به دلیل شرایط خاص کشور و شیوع کرونا نیروی انتظامی در حال آماده باش بوده است، اما باید خود را برای برنامه‌های پایان سال و همچنین انتخابات آماده کنیم سالی که پست سر گذاشتیم سال ویژه‌ای برای ما بود اکثریت مصوبات ستاد مقابله با کرونا سهم نیروی انتظامی بود و ما سهم بی بدیلی در اجرای مصوبات داشتیم و نیروی انتظامی در کنار مردم و با تمام توان حضور پیدا کرد.

 

وی ادامه داد: ما در حوزه‌های مختلف ماموریت را انجام دادیم هم در برخورد با محتکران، هم ضدعفونی کردن معابر و هم در فضای مجازی با افرادی که باعث تشویش اذهان عمومی بودند برخورد کردیم. همچنین مراکز درمانی ما در خدمت بیماران قرار گرفت و اجرای محدودیت‌های ترددی که پلیس راهور و پلیس راه این ماموریت را به خوبی انجام دادند و کنترل‌ها به خوبی صورت گرفت نیروی انتظامی سربلند بیرون آمد در سال ۹۸ در فروردین ماه که سیل بوقوع پیوست نیروی انتظامی خوش درخشید.

 

فرمانده ناجا تصریح کرد: ما خود را حافظ جان و مال و ناموس مردم و ارزش‌های انقلاب اسلامی می‌دانیم و بر این ماموریت افتخار می‌کنیم و خدارا شکر که خدمتگزار مردم هستیم و در تمام صحنه‌ها همکاران ما جان خود را برای حفظ امنیت مردم در طبق اخلاص گذاشته اند و امروز اعتماد مردم به نیروی انتظامی افزایش پیدا کرده است و این به دلیل همین ایثارگری‌ها است.

 

وی ادامه داد: ما خود را برای انتخابات سال ۱۴۰۰ آماده می‌کنیم امنیت انتخابات برعهده ما است و امیدواریم انتخابات امن و پرشوری داشته باشیم و مردم کسی را انتخاب کنند که روی پای خودش بایستد و با روحیه جهادی به این مردم خدمت کند و بتوانیم مانند گذشته در مقابل قلدری‌های آمریکا بایستیم. امروز کشور ایران یک کشور مقتدر است و باید این اقتدار و قدرت را حفظ کرده و از شهدای عزیز مانند حاج قاسم سلیمانی پیروی کنیم وجود این شهید باعث امنیت در جهان شده بود و اگر رشادت‌های این شهید نبود ما امروز آرامش را در منطقه در عراق لبنان و سوریه نداشتیم و اگر با اقتدار با گروه‌های ملحد و داعشی برخورد می‌کرد برای صلح و آرامش مردم بود و ما باید راه این شهید را با پیروی از رهنمود‌های مقام معظم رهبری ادامه دهیم.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی