تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

سازمان ملل لندن را به "میزان کردن دخل و خرجش به بهای گرسنگی مردم یمن" متهم کرد

مقام ارشد سازمان ملل در امور بشردوستانه امروز خشمگینانه نسبت به تصمیم انگلیس مبنی بر کاهش کمک به یمن انتقاد کرد.

کد خبر: ۸۳۵۶۴
۱۵:۱۱ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۹

سازمان ملل 

 

دیدارنیوز ـ به نقل از دیلی‌میل، "مارک لوکوک"، دبیر سابق دپارتمان توسعه بین‌المللی هشدار داد اقدام انگلیس در کاستن از کمک‌هایش در واقع میزان کردن دخل و خرجش به بهای گرسنگی مردم یمن است.

 

این انتقاد شدید به دنبال آن مطرح شد که دولت انگلیس اعلام کرد کمک‌ها به یمن جنگ‌زده را به نصف کاهش می‌دهد و انتظار می‌رود دیگر کشور‌ها نیز از کاهش بیشتر حمایت کنند. لوکوک که اکنون ریاست امور بشردوستانه را بر عهده دارد، به گاردین گفت این کاهش به مرگ ده‌ها هزار نفر می‌انجامد و به نفوذ جهانی انگلیس لطمه می‌زند.

 

وی اظهار کرد این اقدام، لطمه میان‌مدت و بلندمدت وارد می‌کند و از بابت ذخیره مبلغی انجام می‌شود که در ابعاد بزرگ‌تر شرایط کنونی، وجه نسبتاً اندکی به شمار می‌آید. به عبارت دیگر این تصمیم در واقع میزان کردن دخل و خرج به بهای گرسنگی مردم یمن است و پیامدهایش نه فقط برای یمن بلکه در دراز مدت برای جهان خواهد بود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی