تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

نشست مجازی با حضور سازمان جهانی بهداشت برای تقویت برنامه کوواکس

مشارکت کنندگان جهانی در یک گردهمایی مجازی، روش‌های مناسب برای تقویت اجرای برنامه کوواکس با هدف مبارزه با کروناویروسی که ۱۴ ماه است جهان را گرفتار کرده، بررسی می‌کنند.

کد خبر: ۸۳۵۳۹
۱۲:۴۹ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۹

واکسن کرونا 

 

دیدارنیوز ـ مشارکت کنندگان جهانی از امروز (دوشنبه) در یک گردهمایی مجازی روش‌های مناسب برای تقویت روند تولید واکسن کروناویروس و مقابله با بیماری کووید-۱۹ را مورد بررسی قرار خواهند داد.

 

هشدار سازمان جهانی بهداشت (WHO) مبنی بر اینکه همه گیری پایان نخواهد یافت مگر اینکه کشور‌های فقیر نیز بتوانند همراه با کشور‌های ثروتمند روند واکسیناسیون را تسریع کنند تشکیل این گردهمایی را به دنبال داشته است.

 

شرکت کنندگان در نشست‌های آنلاین دوشنبه و سه شنبه، شرکای برنامه جهانی کوواکس خواهند بود که به رهبری ائتلاف واکسن Gavi و با حمایت بازوی تحقیقاتی ائتلاف نوآوری‌ها و آمادگی برای مقابله با همه گیری و همچنین با حضور سازمان جهانی بهداشت برگزار می‌شود.

 

نمایندگان دولت ها، دانشمندان و نمایندگان غول‌های دارویی و همچنین تولید کنندگان خرد دارویی از کشور‌های در حال توسعه نیز در این نشست شرکت خواهند کرد.

 

سومیا سوامیناتان، محقق ارشد سازمان جهانی بهداشت گفته است که هدف از این نشست روشن کردن شکاف‌هایی است که در حال حاضر در زنجیره تامین، مواد اولیه و محصولاتی که برای ساخت واکسن نیاز است، وجود دارد.

 

به نقل از ژاپن تودی، صنعت داروسازی قصد دارد ۱۰ میلیارد دوز از واکسن کووید-۱۹ را در سال جاری تولید کند که دو برابر ظرفیت تولید سال ۲۰۱۹ برای انواع واکسن هاست.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی