تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تابلو بورس

بزرگان تابلوی بورس را سبز کردند

چند روز از آخرین مثبت بودن روند شاخص کل بورس گذشته و حالا بعد مدتی منفی خوردن بورس و پس از یک اول هفته قرمز مجدداً شاخص کل بورس مثبت و تابلو سبز رنگ شد. شاخص کل فرابورس هم روند مثبتی طی کرد.

کد خبر: ۸۳۴۸۲
۱۳:۰۲ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
بزرگان تابلو بورس را سبز کردند

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: شاخص کل بورس امروز ۰.۵ درصد رویش داشت، یعنی چیزی حدود ۵ هزار و ۸۶۳ واحد صعود. با این تفاسیر، شاخص کل بورس در ارتفاع ۱ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۵۸۷ ایستاد. شاخص هم وزن، اما با سقوطی ۰.۰۲ درصدی، معادل ۹۲ واحدی بر روی ۴۳۰ هزار و ۸۵۱ ایستاد.

شش نماد از هفت نماد تأثیرگذار بورس امروز مثبت بودند. این نماد‌ها عبارت بودند از: «فولاد»، «وغدیر»، «فخوز»، «شبندر»، «شپنا» و «فملی» و تنها یک نماد تأثیرگذار، یعنی «وامید» منفی بود.
نماد‌های «اپال»، «برکت»، «شپنا»، «شستا»، «فملی»، «شتران» و «وتجارت» در گروه پرتراکنش‌های بورس بودند که از این بین چهار نماد روند مثبت داشتند. نماد‌های «کزغال»، «رافزا»، «وسپهر»، «سمگا»، «آریا»، «ذوب» و «شگویا» هم در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.
آخرین قیمت ۸۸ نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۴۶۸ نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.
ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود پنج هزار و ۷۰ میلیارد تومان رسید.
شاخص کل فرابورس، بعد از یک روز حرکت منفی مجدداً روند صعودی به خود گرفت و در پایان ساعت کاری بازار، با ۴۰ واحد صعود در ارتفاع ۱۶ هزار و ۹۴۵ ایستاد. تأثیرگذارترین نماد‌های بازار فرابورس طی معاملات امروز عبارت بودند از «زاگرس»، «آریا»، «بپارس»، «صبا»، «شراز»، «ذوب» و «شاوان».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی