تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
کد خبر: ۷۷۲۰

گزارش تصویری : لاله های سرخ منا

۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
عید قربان از مهم‌ترین اعیاد مسلمین جهان است و شکوه مراسم حج در این روز به اوج می‌رسد، با اینحال این عید برای مسلمانان به خصوص هموطنانمان یادآور خاطره ای بسیار تلخ است، روزی که جمع کثیری از زائران بیت الله الحرام در مسیر زیارت در سرزمین منا دچار حادثه شدند و فاجعه عظیمی به بار آمد که طی آن چند هزار نفر از مسلمانان به دلیل فشردگی زیاد جمعیت، گرمای بیش‌ازحد هوا و نبود آب، با لبانی تشنه و در لباس پاک زیارت به‌سوی پروردگار شتافتند. در بین این زائران، ۴۶۵ نفر از هم‌وطنانمان نیز حضور داشتند که با عنوان «شهدای منا» شناخته می‌شوند. امروز خانواده های این شهیدان همچنان به دنبال مشخص شدن دلیل اصلی این فاجعه و توضیح دولت عربستان سعودی در این خصوص هستند.به مناسبت سومین سالگرد هجری این فاجعه، تصاویری از شهدای این فاجعه و حادثه سقوط جرثقیل در مکه و خانواده های این عزیزان در این گزارش به تصویر کشیده می شود..

عکس : سید سعید رضوی
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: