تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

فعالیت‌های مجمع خیرین سلامت در گیلان

مجمع خیرین سلامت یک سازمان مردم نهاد است که با همت خیرین؛ اعم از پزشکان و سایر خیرین توانسته  گام‌های موثری را در رفع نیاز‌های مراکز درمانی و بهداشتی بردارد.

کد خبر: ۷۳۴۴۵
۱۰:۴۸ - ۲۳ مهر ۱۳۹۹

فعالیت‌های مجمع خیرین سلامت در گیلان

 

دیدارنیوز ـ مجمع خیرین سلامت یک سازمان مردم نهاد است که با همت خیرین؛ اعم از پزشکان و سایر خیرین توانسته  گام‌های موثری را در رفع نیاز‌های مراکز درمانی و بهداشتی بردارد.


آثار فعالیت‌های خیرین در هر مرکز بهداشتی و درمانی به چشم می‌خورد. حتما تابلو و یا برچسب‌های مزین به اسم خیرین را بر روی اقلام مختلف در مراکز درمانی دیده‌اید. مجمع خیرین سلامت یک مجموعه‌ فعال در عرصه‌ تامین اقلام مورد نیاز و تجهیز مراکز درمانی در سراسر کشور است که با تجمیع کمک‌های خیرین متناسب با نیاز مراکز بهداشتی و درمانی اقدام می‌کند.


فعالیت‌های این مجمع فقط به تامین اقلام ضروری و تجهیز مراکز درمانی و بهداشتی محدود نمی‌شود، بلکه احداث مراکز بهداشتی و درمانی با کمک خیرین نیز توسط این مجمع صورت می‌گیرد.


دکتر کیانوش کوچکی‌نژاد مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان گیلان در پاسخ به این سوال ما که این مجمع از چه سالی فعالیت خود را در استان گیلان آغاز کرده و مقدار کمک‌ها از ابتدا تاکنون چقدر بوده می‌گوید: مجمع خیرین سلامت استان گیلان در سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را با همراهی و مساعدت جمعی از خیرین و پزشکان آغاز کرد و تا پایان سال ۱۳۹۸ توانسته‌ایم مبلغ هفتصد و پانزده میلیارد ریال به مراکز درمانی برای تجهیز اقلام مورد نیاز و ضروری کمک کنیم.


کوچکی‌نژاد می‌گوید: مجمع در شهرستان‌های لاهیجان، رودسر، ماسال، فومن و رودبار شعبه دارد که هر کدام از شعبه‌های مجمع برای تامین نیاز‌های مراکز بهداشتی و درمانی با کمک خیرین اقدامات مناسبی را انجام داده و می‌دهند.


مدیرعامل مجمع خیرین استان گیلان می‌گوید: از ابتدای شیوع کرونا، خیرین سیصدوده میلیارد ریال از طریق مجمع به مراکز درمانی کمک کرده‌اند و ایرانیان مقیم خارج از کشور نیز در زمان شیوع کرونا مبلغ هفتصدمیلیون ریال به نیت خرید لوازم حفاظت شخصی کادر درمانی به حساب مجمع خیرین سلامت استان گیلان واریز کرده‌اند.


وی درباره‌ پروژه‌های در دست اقدام توسط خیرین از طریق این مجمع، از تاسیس مرکز جامع سلامت کسمای صومعه سرا، بخش آنکولوژی بیمارستان رازی رشت، مرکز جامع سلامت طاهرگوراب صومعه سرا، مرکز جامع سلامت چابکسر؛ مرکز جامع سلامت ماکلوان شهرستان فومن، مرکز جامع سلامت رشتیان شهرستان رشت نام می‌برد.


این فعال اجتماعی در پایان از خیرین خواستند تا برای احداث؛ تجهیز و تهیه‌ اقلام مورد نیاز مراکز درمانی کمک‌های خود را به حساب مجمع خیرین استان گیلان واریز کنند. مجمع خیرین متناسب با نیاز‌های مراکز درمانی و بهداشتی اقدام خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی