تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

ویدئو/ تجمع هواداران استقلال مقابل فدراسیون فوتبال برای بازگشت استراماچونی

تعدادی از هواداران استقلال در اعتراض به قانون منع استفاده از مربیان و بازیکنان خارجی در تیم‌های ایرانی توسط فدراسیون فوتبال مقابل درب فدراسیون تجمع اعتراضی برگزار کردند.

کد خبر: ۷۱۴۹۹
۱۴:۴۳ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۹

تجمع هواداران استقلال مقابل فدراسیون فوتبال برای بازگشت استراماچونی

 

دیدارنیوز - بابک مجیدی: شب گذشته آندره‌ا استراماچونی سرمربی ایتالیایی پیشین باشگاه استقلال در اینستاگرام خود دریافت پیشنهاد مکتوب باشگاه استقلال برای بازگشت مجدد به این تیم را تکذیب کرد .

او در استوری اینستاگرامش نوشت: «امروز من خیلی عصبانی هستم چون به نظر می‌رسد فدراسیون صدور مجوز را رد کرده است.من هیچ وقت پیشنهادی را رد نکردم چون اصلا پیشنهادی وجود نداشته است. من عشق شما را احساس می‌کنم و می‌خوام بگویم همه چیز ساختگی بوده است و من امروز بسیار عصبانی هستم.»

 

تجمع هواداران استقلال مقابل فدراسیون فوتبال برای بازگشت استراماچونی

 

در استوری استراماچونی کنایه‌ای هم به این قانون وجود داشت و همین باعث شد تعدادی از هواداران استقلال به منظور اعتراض به این قانون عجیب جلوی درب فدراسیون فوتبال تجمع کردند و خواستار لغو آن و بازگشت سرمربی محبوب ایتالیایی خود به تیم شوند.

در هفته‌های گذشته هوداران استقلال در فضای مجازی، هشتگ «استراماچونی را برگردانید» را ترند توییتر کردند و خواستار بازگشت او به تیمشان شدند. گفته می‌شود با توجه به قانون استفاده نکردن از بازیکنان و مربیان خارجی در ترکیب تیم‌های ایرانی، مسئولان باشگاه استقلال به دنبال استخدام الکس نوری سرمربی آلمانی ـ ایرانی سابق باشگاه وردربرمن هستند. 

 

تجمع هواداران استقلال مقابل فدراسیون فوتبال برای بازگشت استراماچونیتجمع هواداران استقلال مقابل فدراسیون فوتبال برای بازگشت استراماچونی

 

ویدئو اعتراض هوداران استقلال را ببینید:

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی