تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

برایتون ۱- چلسی ۳؛ جهانبخش منجی نشد!

شب گذشته تیم فوتبال چلسی توانست در ادامه هفته اول رقابت‌های لیگ برتر در زمین برایتون با سه گل به برتری برسد. حضور جهانبخش در ۱۰ دقیقه آخر بی‌ثمر بود.

کد خبر: ۷۱۳۷۸
۱۰:۱۴ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۹

سوپر راکت سه امتیازی جیمز برای چلسی با حضور ۱۰ دقیقه‌ای جهانبخش

 

دیدارنیوز - بابک مجیدی: شب گذشته در ادامه هفته اول رقابت‌های لیگ برتر انگلستان، دو تیم برایتون آلبیون و چلسی به مصاف هم رفتند که شاگردان فرانک لمپارد با سه گل در خانه حریف به برتری رسیدند.  

چلسی تحت هدایت فرانک لمپارد که در بازار نقل و انتقالات بسیار عالی کار کرده بود و ستاره‌های جوان فوتبال آلمان یعنی تیمو ورنر و کای هاورتز را به خدمت گرفته بود، در غیاب ستارگانی مثل تیاگو سیلوا، حکیم زیاش و بن چیلول توانست برتری خود را مقابل بازیکنان برایتون دیکته کند و اولین سه امتیاز لیگ انگلستان را به حساب خود بریزند.  

در ترکیب برایتون باز هم مثل فصل گذشته گراهام پاتر اعتقادی به استفاده از علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی خود در ترکیب اصلی نداشت و تنها ۱۰ دقیقه به او فرصت بازی رسید که با توجه به فرصت کم علنا فرصت درخشش برای ستاره ایرانی در این بازی حساس وجود نداشت.

نکته قابل اهمیت این بازی شوت ریس جیمز ستاره ۲۰ ساله دفاع راست چلسی بود که مثل سوپرراکت از فاصله تقریبا ۳۰ متری، تبدیل به گلی بسیار تماشایی مقابل برایتون شد. دیگر گلزنان این بازی جورجینیو از روی نقطه پنالتی و کورت زوما برای شاگردان سوپر فرانکی و لئوناردو تئوزارد تنها گل یاران جهانبخش مقابل تیم پرقدرت چلسی بود.  

 

خلاصه بازی را در ویدیو زیر ببنید:

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی