تیتر امروز

سانحه هوایی ورزقان؛ عزای عمومی در ترکیه، آمریکا تسلیت گفت/ عزاداری در مشهد +ویدیو
سقوط دردناک بالگرد ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی

سانحه هوایی ورزقان؛ عزای عمومی در ترکیه، آمریکا تسلیت گفت/ عزاداری در مشهد +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «کنعانی‌مقدم» واقعه شهادت رییس‌جمهوری و هیات همراه را بررسی می‌کند:

ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است

یکی از سیاستمداران در گفت‌وگو با دیدار معتقد است که رییسی با جمع کردن منتقدان و موافقان زیر یک سقف تلاش می‌کرد فراجناحی باشد.
اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)
از چشم جهان (۱۵۰)

اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)

تازه‌ترین بسته حمایتی در حوزه امنیت ملی آمریکا در قبال اوکراین، که در آوریل امسال تصویب شد، به دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اجازه می‌دهد، برای ادامه حمایت از اوکراین علیه تجاوز روسیه، به تولید...

افتتاح سی و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان سراسر کشور

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، ترویج هنر در بین دانش‌آموزان را راهی به سمت کاهش آسیب‌ها دانست.

کد خبر: ۶۷۳۹
۰۹:۵۵ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز ـ مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از حضور بیش از۲۰۰۰ دانش آموز در سی و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان برگزیده سراسر کشور خبر داد و گفت: هنر داروی شفابخشی در کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

عبدالرضا فولادوند در مراسم افتتاحیه سی و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان برگزیده سراسر کشور که از امروز در اردوگاه باهنر آغاز به کار می‌کند، گفت: امروز شاهد افتتاح سی و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان برگزیده سراسر کشور هستیم و یاد کسانی که در ابتدای انقلاب چراغ آن را روشن کردند گرامی می‌داریم.

وی افزود: بیش از ۲۰۰۰ دانش آموز برگزیده استان‌ها در این جشنواره حضور دارند و رویکرد مهارت آموزی و کارآفرینی که عمده ترین اهداف نظام تعلیم و تربیت هستند، مدنظر قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه دانش آموزان در ۵۰ رشته مختلف اعم از شعر، داستان نویسی، مقاله، کتاب خوانی نقد ادبی، وبلاگ نویسی، بازی‌های یارانه‌ای و نشریه الکترونیکی، تئاتر صحنه‌ای و عروسکی، نمایشنامه خوانی، نقالی، فیلم کوتاه، نساجی، سفال و سرامیک، حجم سازی، طراحی، آبگینه، خوشنویسی، نقد هنری، طراحی، عکاسی گرافیک، پوستر، کاریکاتور، سرود گروهی و همگانی، کرال فرهنگیان، تک نوازی، همنوازی و تک خوانی شرکت می‌کنند، گفت: همزمان با برگزاری مسابقات ۳۰ کارگاه آموزشی با حضور اساتید مجرب برپا می‌شود و بازدیدهای متعددی برای شرکت کنندگان تدارک دیده شده است.

فولادوند با تاکید بر اینکه باید نگاه به مقوله هنر در مجموعه وزارت آموزش و پرورش تغییر کند، اظهار کرد: هنر داروی شفابخشی در کاهش آسیب‌های اجتماعی است و باید تلاش کنیم نسل جوان از آفات و بلایا به دور باشند. هنر بهترین درمان است که نسل جدید را از آفت‌ها مصون می‌کند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی