تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.

راهنمای انتخاب رشته کنکور

معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور شهر تهران را اعلام کرد.

کد خبر: ۶۱۰۹
۰۹:۲۹ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۷

راهنمای انتخاب رشته کنکور

دیدارنیوز ـ صبح امروز کارگاه تخصصی مسئولان مراکز مشاوره و مشاورین آموزش و پرورش شهر تهران در محل تالار فرهنگ برگزار شد. در این جلسه معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران، اولین گام در فرایند انتخاب رشته را ایجاد حس اعتماد در مخاطبین و ارائه خدمات کیفی به دانش آموزان و شهروندان شریف تهرانی قلمداد کرد.

کریمی با اشاره به اینکه ما  به دنبال ارائه مشاوره تخصصی بر اساس رغبت مخاطب هستیم اظهارکرد: کار مشاور آشنا نمودن دانش آموزان با توانایی خود و کمک به انتخاب عالمانه و آگاهانه است.

وی بر بحث تفاوتهای فردی در انتخاب رشته و توجه به ویژگیهای شخصیتی دانش آموزان تصریح کرد و گفت: کسب علایق و رغبت دانش آموزان را در کنار اولیاء ببینید و با صداقت و صمیمیت از دادن وعده و وعیدهای کاذب به دانش آموزان پرهیز کنید.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران ضمن تاکید بر ترسیم افق روشن برای دانش آموزان اضافه کرد: نوجوانان ما نیاز دارند تا خوب فکر کنند و کورکوررانه پاسخ ندهند.

وی یک مرحله مهم از تشکیل هویت افراد را ایجاد هویت شغلی دانست و گفت: 70 درصد هویت اشخاص بر اساس شغل و رشته ای است که انتخاب می کنند.

در این جلسه بابلی رئیس اداره مشاوره تربیتی آموزش و پرروش شهر تهران نیز با اشاره به اینکه مردم به معلمین و مشاوران متخصص آموزش و پرورش اعتماد دارند گفت: شعار ما این است که " مشاوره می دهیم تا شما متناسب با استعداد خود آگاهانه انتخاب رشته کنید".

وی افزود: تحول را کسی ایجاد می کند که کاستی‌ها را ببیند و با سیستمهای دولتی آشنایی داشته باشد. اگر حتی یک نفر را در جهت شناخت استعدادهای خود به درستی هدایت کنیم نتیجه آن در آینده کشور نمود پیدا خواهد. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی