تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
در دیدار دکتر پورابراهیمی با وزیر جهادکشاورزی انجام شد:

موافقت وزیر جهادکشاورزی برای حل مشکلات مناطق سیل زده بخش شهداد و گلباف

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و مشکلات مردم منطقه سیل زده شهرستان کرمان، اقدام فوری باید صورت گیرد. 

کد خبر: ۵۹۱۵۱
۱۲:۳۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹

موافقت وزیر جهادکشاورزی برای حل مشکلات مناطق سیل زده بخش شهداد و گلباف

دیدارنیوز ـ دکتر "محمدرضا پورابراهیمی" در نشست با وزیر جهادکشاورزی به سیل اخیر در شهداد و گلباف و خسارت‌های جدی به احشام، باغات و مزارع اشاره کرد و خواستار پیگیری فوری موضوعات مرتبط از طریق وزارت جهاد و بیمه‌های کشاورزی شد. 
 
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و مشکلات مردم منطقه سیل زده اقدام فوری باید صورت گیرد. 
 
براساس این گزارش وزیر جهاد کشاورزی نیز در این دیدار عنوان کرد: تمام تلاش خودمان را برای حل مشکلات و جبران خسارت وارده به سیل زدگان را انجام خواهیم داد و نامه دکتر پورابراهیمی را در دستور کار داریم تا در حد توان مشکلات کشاورزان و دامداران برطرف شود. 
 
پورابراهیمی در ادامه نشست با وزیر جهاد کشاورزی مشکلات مربوط به اتحادیه مرغداران استان برای تامین خوراک و نهاده‌های دامی، عدم قیمت گذاری مناسب و روش خرید تضمین شده مطرح کرد و نامه تنظیم شده در این خصوص را به نمایندگی از مرغداران استان به وزیر ارائه داد.
 
وزیر جهاد کشاورزی نیز در این خصوص برای پیگیری رفع مشکل قول مساعد داد و عنوان کرد: این مباحث مورد قبول ما نیز بوده و اقدامات لازم جهت رفع آن‌ها انجام خواهیم داد. 
 
بررسی وضعیت کشاورزی استان کرمان و لزوم ارتقای جایگاه کشاورزی از دیگر مباحث مطرح بود که نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با ابراز خوشحالی از رای اعتماد بالای مجلس به دکتر خاوازی بیان کرد: تجارب و تخصص شما در حوزه کشاورزی و نحوه تعامل با ارباب رجوع و سایر بخش‌ها موجب شده که مورد استقبال اکثر نمایندگان مجلس قرار گیرید. 
 
پورابراهیمی ابراز امیدواری کرد: این نگاه تخصصی در صورت تعامل خوب با مجلس بتواند اتفاقات مثبتی را برای بخش کشاورزی کشور در شرایط جنگ اقتصادی فراهم کند. 
 
وی گفت: موضوعات و مباحث کشاورزی کرمان اهمیت زیادی دارد و رتبه‌های اول استان در تولیدات کشاورزی نشان میدهد که باید استمرار آن را در نظر داشته باشیم. 
 
به نقل از دفتر روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، در پایان این نشست دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی درخواست کرد تا وزیر جهاد کشاورزی به عنوان اولین سفر استانی به کرمان سفر کند و نشست مشترکی با مسئولان و فعالان این بخش جهت بررسی آخرین وضعیت کشاورزی کرمان داشته باشد که مورد استقبال وزیر قرار گرفت.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی