تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
ستاری خبر داد:

به زودی طرح‌های مقابله با کرونا در شرکت‌های دانش بنیان محقق می‌شود/ فعالیت‌های خوب البرز در حوزه بیوتکنولوژی

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: شرکت‌های دانش بنیان با آمادگی لازم برای مقابله با بیماری ویروس کرونا، طرح‌های بزرگ در استان البرز دارند که به زودی شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

کد خبر: ۵۹۱۴۵
۱۲:۱۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹

طرح‌های مقابله با کرونا

دیدارنیوز ـ سورنا ستاری روز سه شنبه در بازدید از یکی از شرکت‌های دانش بنیان استان البرز در شهرک صنعتی بهارستان اظهار داشت: اکنون پیش‌بینی‌ها برای پیک بعدی شیوع بیماری کرونا که در فصل پاییز است صورت گرفته و به شرکت‌های دانش بنیان فعال دراین زمینه کمک می‌کنیم که دراین زمینه به اندازه کافی مجهز باشند.
 
وی با اشاره به ظرفیت‌های دانش بنیان استان البرز ادامه داد: اکنون هر دو هفته یکبار به این استان سفر داریم و به دلیل حجم شرکت‌های دانش بنیانی که درآن شاهدیم این استان فعالیت‌های خوبی در حوزه بیوتکنولوژی دارد.
 
ستاری گفت: شرکت‌های دانش بنیانی که در زمینه بیماری کرونا فعالیت دارند طرح‌های بزرگ دراستان البرز دارند که تا یک الی ۲ ماه آینده اتفاقات خوبی را دراین زمینه شاهد خواهیم بود.
 
وی خاطرنشان کرد: اکنون در همین شرکتی که امروز مورد بازدید قرار گرفته فعالیت‌های خوبی در حوزه تجهیزات بیمارستانی و تامین نیاز‌های خانگی انجام شده به طوری‌که تولیدات این شرکت چندین برابر شده است.
 
ستاری گفت: استاندار البرز عنایت ویژه‌ای به توسعه شرکت‌های دانش بنیان در استان دارد و امید است با تداوم و استمرار این حمایت شاهد باشیم که محور توسعه استان بر همین اساس است.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی