تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
یک کارشناس بازار انرژی در گفت‌وگو با دیدارنیوز:

افت شدید قیمت نفت آمریکا مقطعی است

News Image Lead

علی فرخی، کارشناس بازار انرژی مطرح کرد: قیمت نفت بر اساس سه شاخص اصلی برنت، وست تگزاس و دوبی-عمان مشخص می‌شود.

کد خبر: ۵۹۰۹۲
۰۹:۰۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹

دیدارنیوز- علی فرخی، کارشناس بازار انرژی در گفت‌وگو با دیدار نیوز گفت: با توجه به برهم خوردن تعادل عرضه و تقاضا از چند ماه پیش و خصوصا پس از بحران کرونا قیمت نفت به صورت کلی افت کرد، ولی کاهش بی‌سابقه نفت وست تگزاس تا محدوده صفر بیشتر بخاطر پر شدن مخازن ذخیره در منطقه امریکا و از بین رفتن تقاضا است.

فرخی در این خصوص یادآور شد: باید احتمال داد که خریداران کمتر امکان چنین وضعیتی را پیش بینی می‌کردند و پس از افت اولیه قیمت درصدد پر کردن مخازن خود برآمدند.

این کارشناس بازار انرژی در ادامه تاکید کرد: با توجه به اختلاف فاحش قیمت بین وست تگزاس و سایر شاخص‌ها این قیمت‌ها مقطعی بوده و باید منتظر اربیتراژ (Arbitrage) در بین بازار‌ها و ایجاد تعادل جدید باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی