تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر خبر داد:

لغو پرواز‌های مشهد تا اطلاع ثانوی / پرواز مستقیم دوبی باطل شد

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر از لغو پرواز‌های مشهد-بوشهر-مشهد و همچنین ابطال پرواز مستقیم دوبی تا اطلاع ثانوی خبر داد.

کد خبر: ۵۹۰۴۱
۱۶:۲۰ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

لغو پرواز‌های مشهد تا اطلاع ثانوی / پرواز مستقیم دوبی باطل شد

دیدارنیوز ـ کمال دهقان منشادی عنوان کرد: در پی درخواست‌های مکرر مسئولین استان و پیگیری‌های اداره کل فرودگاه‌های استان بوشهر پرواز‌های مشهد-بوشهر-مشهد از تاریخ ۳۱ فروردین ۹۹ تا اطلاع ثانوی لغو گردیده است. همچنین پرواز‌های اصفهان از هفته‌ای دو پرواز به یک پرواز کاهش یافته و پرواز‌های کیش نیز همچنان انجام نمی‌شود.
 
وی افزود: پرواز مستقیم دوبی که پیش از این مجوز آن صادر و برنامه ریزی شده بود و قرار بود که از ۹ فروردین ماه سال ۹۹ انجام شود تا اطلاع ثانوی باطل گردیده است.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر فقط در مسیر‌های پروازی تهران، خارگ و اصفهان پرواز داریم که این پرواز‌ها نیز از حدود ۱۰۰ پرواز در هفته، به ۴۰ پرواز هفتگی رسیده است که کاهش حدود ۶۰ درصدی را نشان می‌دهد.
 
مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر اظهار کرد: همچون گذشته عملیات ضد عفونی، تب سنجی و غربالگری در فرودگاه بوشهر انجام می‌شود و نیرو‌های فرودگاه نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش در محل کار خود حاضر می‌شوند. همچنین ابلاغیه ستاد مبارزه با کرونا با محور فاصله گذاری هوشمند و به کارگیری حداکثر دو سوم نیرو‌ها اعمال شده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی