تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

حفظ اشتغال شرط اعطای وام کم‌بهره به متضرران از کرونا/ پیگیری مطالبات کادر درمانی استان سمنان

معاون سیاسی امنیتی استاندار و جانشین ستاد استانی مقابله با کرونا از اختصاص ۴۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره به واحد‌های زیان‌دیده از کرونا خبر داد.

کد خبر: ۵۸۹۱۳
۱۷:۲۶ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۹

حفظ اشتغال شرط اعطای وام کم‌بهره به متضرران از کرونا/ پیگیری مطالبات کادر درمانی استان سمنان

دیدارنیوز ـ حبیب‌الله خجسته‌پوردر گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: تسهیلات کم‌بهره به واحد‌های تولیدی که نتوانسته‌اند اشتغال را حفظ کنند، تعلق نمی‌گیرد.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان یکی از شروط اعطای تسهیلات کم‌بهره به بنگاه‌های اقتصادی، کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی را حفظ اشتغال عنوان کرد و افزود: براساس قوانین اگر کارخانه‌ای نتوانسته است اشتغال کارگران را حفظ کند، بی‌تردید این تسهیلات به آن کارخانه تعلق نمی‌گیرد.

 

خجسته‌پور گفت: دولت ۴۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات با بهره کم برای بنگاه‌های اقتصادی زیان‌دیده از همه‌گیری کروناویروس درنظر گرفته است.

 

وی با اشاره به روند کاهشی کروناویروس در استان افزود: در بیستم اسفندماه ۵۲۶ بیمار مبتلا به کرونا در چهار بیمارستان استان بستری بودند، اما خوشبختانه در حال حاضر این رقم به حدود ۱۵۰ بیمار بستری رسیده است.

 

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه شیب ابتلا به این بیماری کاهش پیدا کرده است افزود: با وجود این روند کاهشی هنوز به طور روزانه شماری از مبتلایان به این بیماری در استان شناسایی می‌شوند.

 

وی ضمن تشریح چگونگی این روند خاطرنشان کرد: در روز‌های آغازین معمولا ۱۵ تا ۲۰ بیمار به طور روزانه به مجموع آمار مبتلایان اضافه می‌شد، اما اکنون روزانه آزمایش ۴ تا ۸ نفر مثبت اعلام می‌شود.

 

خجسته‌پور در پاسخ به پرسشی در ارتباط با آخرین وضعیت معوقات کادر بهداشتی و درمانی، با بیان اینکه در این خصوص مکاتباتی با امضای استاندار سمنان با دکتر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و نمکی، وزیر بهداشت صورت گرفته است گفت: همین امروز، دکتر دانایی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، برای پیگیری وصول مطالبات و پرداخت معوقات در تهران به سر می‌برند و تا کنون نیز به طور تدریجی، مبالغی پرداخت شده است.

 

وی با تاکید بر لزوم پیگیری مستمر مطالبات کادر درمانی در استان افزود: با وجود پرداخت برخی مبالغ، بی‌تردید تا زمان تسویه نهایی به زمان نیاز است. ضمن آنکه مسوولان استان نیز به طور جدی پیگیر پرداخت مطالبات این قشر فداکار هستند.

 

جانشین ستاد استانی مقابله با کرونا استان با اشاره به لزوم توجه جدی به طرح فاصله‌گذاری هوشمند گفت: در همین راستا تالارها، رستوران‌ها و سالن‌های مجالس همچنان تعطیل هستند.

 

وی با تأکید بر این که در استان سمنان هیچ‌یک از کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی تعطیل نیستند، در خصوص برخی واحد‌های پرریسک نیز گفت: تالارها، رستوران‌ها و سالن‌های مجالس، همچنان در زمره صنوف پرریسک قرار دارند و فعلا تعطیل هستند؛ بنابراین عروس و داماد‌هایی که تعجیل دارند، می‌توانند بدون برگزاری مراسم ازدواج کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی