تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

درخواست‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد از حریرچی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جهت تکمیل دو بیمارستان نرگسی گچساران و بهمئی، تعیین تکلیف وضعیت بیمارستان‌های چرام، لنده، دنا و پاتاوه نگاه ویژه‌ای داشته باشید.

کد خبر: ۵۸۷۹۸
۱۵:۵۱ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۹

درخواست‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد از حریرچی

دیدارنیوز ـ حسین کلانتری عصر روز جمعه ۲۹ فروردین ماه در نشست ستاد مقابله با کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت افزود: نخستین نشست ستاد مدیریت کرونا در استان روز ۱۳ بهمن ماه ۹۸ برگزار شد.
 
وی اظهارکرد: راه اندازی کارخانه الکل بعد از یک دهه، تغییر خط تولید کارخانه سینره به تولید مواد ضدعفونی کننده، راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و راه اندازی دستگاه رادیولوژی بیمارستان شهید جلیل تنها بخشی از اقدامات استان در این ایام بود.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به راه اندازی آزمایشگاه تست کرونا در استان خاطرنشان کرد: روزانه ۲۵ هزار ماسک در استان تولید می‌شود و دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان شهید جلیل نیز در این مدت راه اندازی شد.
 
کلانتری تصریح کرد: ۵۸ مبادی ورودی و خروجی استان با کمک سپاه پاسداران، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر و بسیج کنترل می‌شد.
 
وی خطاب به معاون وزیر بهداشت ادامه داد: وزارت بهداشت برای تکمیل بیمارستان‌های نرگسی گچساران و بهمئی، تعیین تکلیف وضعیت بیمارستان‌های چرام، لنده، دنا و پاتاوه و تقدیر از کادر درمانی به استان کهگیلویه و بویراحمد نگاه ویژه‌ای داشته باشد.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از مردم و مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان عنوان کرد: زحمات کادر درمانی، نماینده، ولی فقیه در استان، نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان، منتخبین مردم، مجمع نمایندگان استان، شهرداران، فرمانداران، دهیاران، صدا و سیما، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، هلال احمر، اصناف، اصحاب رسانه، فعالان فضای مجازی، مجموعه صمت، سازمان‌های مردم نهاد، اتاق بازرگانی و... قابل تقدیر است و مردم فهیم استان با صبوری ما را در طرح‌های ملی فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند همراهی کردند.
 
کلانتری تاکید کرد: ۱۴میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار از سوی وزارت بهداشت به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.
 
وی اظهارکرد: ۳۶ جلسه در خصوص کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد با ۳۸۲ مصوبه برگزار شد که تا کنون ۳۷۹ مصوبه عملیاتی شده و مابقی در حال اجراست.
 
به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نشست مشترک احزاب اصولگرا و اصلاح طلب در استان برای کمک به وضعیت بیماران کرونایی و کادر درمان استان تشکیل شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی