تیتر امروز

سانحه هوایی ورزقان؛ عزای عمومی در ترکیه، آمریکا تسلیت گفت/ عزاداری در مشهد +ویدیو
سقوط دردناک بالگرد ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی

سانحه هوایی ورزقان؛ عزای عمومی در ترکیه، آمریکا تسلیت گفت/ عزاداری در مشهد +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «کنعانی‌مقدم» واقعه شهادت رییس‌جمهوری و هیات همراه را بررسی می‌کند:

ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است

یکی از سیاستمداران در گفت‌وگو با دیدار معتقد است که رییسی با جمع کردن منتقدان و موافقان زیر یک سقف تلاش می‌کرد فراجناحی باشد.
اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)
از چشم جهان (۱۵۰)

اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)

تازه‌ترین بسته حمایتی در حوزه امنیت ملی آمریکا در قبال اوکراین، که در آوریل امسال تصویب شد، به دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اجازه می‌دهد، برای ادامه حمایت از اوکراین علیه تجاوز روسیه، به تولید...

درخواست‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد از حریرچی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جهت تکمیل دو بیمارستان نرگسی گچساران و بهمئی، تعیین تکلیف وضعیت بیمارستان‌های چرام، لنده، دنا و پاتاوه نگاه ویژه‌ای داشته باشید.

کد خبر: ۵۸۷۹۸
۱۵:۵۱ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۹

درخواست‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد از حریرچی

دیدارنیوز ـ حسین کلانتری عصر روز جمعه ۲۹ فروردین ماه در نشست ستاد مقابله با کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت افزود: نخستین نشست ستاد مدیریت کرونا در استان روز ۱۳ بهمن ماه ۹۸ برگزار شد.
 
وی اظهارکرد: راه اندازی کارخانه الکل بعد از یک دهه، تغییر خط تولید کارخانه سینره به تولید مواد ضدعفونی کننده، راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و راه اندازی دستگاه رادیولوژی بیمارستان شهید جلیل تنها بخشی از اقدامات استان در این ایام بود.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به راه اندازی آزمایشگاه تست کرونا در استان خاطرنشان کرد: روزانه ۲۵ هزار ماسک در استان تولید می‌شود و دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان شهید جلیل نیز در این مدت راه اندازی شد.
 
کلانتری تصریح کرد: ۵۸ مبادی ورودی و خروجی استان با کمک سپاه پاسداران، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر و بسیج کنترل می‌شد.
 
وی خطاب به معاون وزیر بهداشت ادامه داد: وزارت بهداشت برای تکمیل بیمارستان‌های نرگسی گچساران و بهمئی، تعیین تکلیف وضعیت بیمارستان‌های چرام، لنده، دنا و پاتاوه و تقدیر از کادر درمانی به استان کهگیلویه و بویراحمد نگاه ویژه‌ای داشته باشد.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از مردم و مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان عنوان کرد: زحمات کادر درمانی، نماینده، ولی فقیه در استان، نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان، منتخبین مردم، مجمع نمایندگان استان، شهرداران، فرمانداران، دهیاران، صدا و سیما، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، هلال احمر، اصناف، اصحاب رسانه، فعالان فضای مجازی، مجموعه صمت، سازمان‌های مردم نهاد، اتاق بازرگانی و... قابل تقدیر است و مردم فهیم استان با صبوری ما را در طرح‌های ملی فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند همراهی کردند.
 
کلانتری تاکید کرد: ۱۴میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار از سوی وزارت بهداشت به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.
 
وی اظهارکرد: ۳۶ جلسه در خصوص کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد با ۳۸۲ مصوبه برگزار شد که تا کنون ۳۷۹ مصوبه عملیاتی شده و مابقی در حال اجراست.
 
به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نشست مشترک احزاب اصولگرا و اصلاح طلب در استان برای کمک به وضعیت بیماران کرونایی و کادر درمان استان تشکیل شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی