تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
شهردار زنجان در گفتگو با ایلنا خبر داد:

ابلاغ طرح جداسازی راننده و مسافر در اتوبوس‌های شهری به تاکسیرانی/ تمامی پارک‌های زنجان تا اطلاع ثانوی همچنان تعطیل است

شهردار زنجان، از تلاش برای فعالیت مجدد ناوگان اتوبوسرانی در زنجان، خبرداد.

کد خبر: ۵۸۷۸۶
۱۵:۱۶ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۹

ابلاغ طرح جداسازی راننده و مسافر

دیدارنیوز ـ حبیب ملایی یگانه، با اعلام این خبر با اشاره به اهمیت رعایت فاصله گذاری اجتماعی هوشمند توسط مردم، اظهار کرد: ضد عفونی معابر طبق دستور العمل ستاد ملی مقابله کرونا در حال اجرا است.
 
شهردار زنجان، با اشاره به وضعیت پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهر زنجان، گفت: تمامی پارک‌های زنجان مانند گذشته تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
 
ملایی یگانه، با یادآوری تعطیلی مشاغل پر خطر در زنجان، تصریح کرد: مشاغل کم خطر با ثبت در سامانه و با شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی در حال فعالیت هستند.
 
وی با بیان اینکه امروز آخرین روز اجرای طرح زوج و فرد در زنجان است، عنوان کرد: اگر درخواست تمدید طرح زوج و فرد از طرف ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس به شوارای هماهنگی ترافیک ابلاغ شود این طرح ادامه دار خواهد بود و اگر بررسی‌های میدانی حاکی از این باشد که اجرای طرح زوج و فرد در فاصله گذاری اجتماعی هوشمند تاثیر زیاد نداشته است تصمیم بر لغو این طرح گرفته می‌شود.
 
ملایی یگانه با گریز به ابلاغ پروتکل فعالیت سیستم حمل و نقل عمومی به تمامی شهر‌ها توسط ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس، افزود: ناوگان حمل و نقل عمومی باید برای فعالیت خود تمامی بند‌های آن پروتکل را رعایت کند تا اجازه فعالیت داشته باشد و این پروتکل در زنجان به سازمان حمل و نقل و بار و مسافر ابلاغ شده است.
 
وی با یادآوری تعطیلی اتوبوسرانی درون شهری در زنجان، ابراز کرد: بخش خصوص حاضر به ادامه فعالیت با قراداد گذشته خود نیست و جلسات متعددی تشکیل شده است و امیدواریم طی چند روز آینده توفقات ما با بخش خصوصی نهایی شود و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی اتوبوسرانی فعال شود.
 
شهردار زنجان با بیان اینکه افزایش کرایه حمل و نقل با آغاز به کار مجدد اتوبوسرانی هم زمان نیست، عنوان کرد: افزایش کرایه در سیستم حمل و نقل عمومی هر ساله انجام می‌شود، ولی این امر ارتباطی به آغاز به کار مجدد اتوبوسرانی در زنجان ندارد و فعالا افزایش کرایه در زنجان وجود ندارد.
 
وی با بیان اینکه افزایش کرایه‌های سیستم حمل و نقل عمومی مستلزم طی یک پروسه قانونی است، خاطر نشان کرد: برای افزایش کرایه سیستم حمل و نقل عمومی با تصویب کرایه در شورای شهر و تایید فرماندار زنجان و ستاد تنظیم بازار افزایش کرایه حمل و نقل عمومی انجام می‌شود.
 
ملایی یگانه، در پایان با بیان اینکه در صندلی عقب تاکسی‌ها حتما باید دو نفر مسافر حضور داشته باشد، افزود: جدا کردن بخش راننده و مسافر به سازمان تاکسیرانی ابلاغ شده است، ولی انجام این اقدامات زمان بر است.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی