تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

هشدار هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد درباره آبگرفتگی معابر عمومی و اختلال در تردد‌ها

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و روان آب‌های سطحی اختلال در تردد جاده‌ای و کاهش دید افقی طی سامانه بارشی جدید در این استان هشدار داد.

کد خبر: ۵۸۷۵۵
۱۳:۳۸ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۹

هشدار هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد درباره آبگرفتگی معابر عمومی و اختلال در تردد‌ها

دیدارنیوز ـ ولی بهره مند افزود: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی از بعدازظهر امروز تا صبح یکشنبه، جو این استان شاهد عبور امواج ناپایدار خواهد بود.
 
وی اظهارکرد: امروز و فردا این ناپایداری‌ها سبب بارش‌هایی در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه مناطق شمالی خواهد شد.
 
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طی این سامانه بارشی، رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد ریزش تگرگ را شاهد خواهیم بود.
 
بهره‌مند تصریح کرد: به مردم توصیه می‌شود که از تردد غیرضروری بویژه در محور‌های مواصلاتی اجتناب کنند، رعایت نکات ایمنی هنگام رانندگی و از فعالیت کوهنوردی و صعود به ارتفاعات پرهیز شود
 
وی بیان کرد: با توجه به رخداد رعد و برق و وزش باد شدید، تدابیر و تمهیدات لازم توسط دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی جهت کاهش خسارت احتمالی اندیشیده شود.
 
وی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهر‌های گچساران و دهدشت با ۲۲.۶در جه سانتیگراد گرمترین و شهر سی سخت با صفر درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد بوده اند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی