تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
استاندار گیلان:

چتر حمایتی دولت از حوزه فرهنگ، هنر و رسانه/ مطالبات اعلام شد

استاندار گیلان با اشاره به چتر حمایتی دولت از حوزه فرهنگ، هنر و رسانه، تأکید کرد: آسیب‌های این حوزه در گیلان شناسایی و اعلام شده است.

کد خبر: ۵۸۷۲۷
۱۱:۳۲ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۹

چتر حمایتی دولت از حوزه فرهنگ، هنر و رسانه/ مطالبات اعلام شد

دیدارنیوز ـ ارسلان زارع صبح شنبه در جلسه شورای فرهنگی عمومی گیلان در سالن غدیر استانداری با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: این ماه، ماه برکت و مغفرت و دوره‌ای برای تزکیه، خودسازی و تقرب به خداوند است.
 
وی با بیان اینکه باید از این ماه پر فضیلت برای بازسازی و خودسازی استفاده کنیم، افزود: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات عید نوروز خود فرمودند تجربه ۴۰ ساله به ما نشان می‌دهد کشور ظرفیت مقابله با هر چالش و مشکلی در هر سطحی دارد مهم این است که این ظرفیت به وسیله مسئولان شناسایی شود.
 
استاندار گیلان با اشاره به اینکه تأکید رهبری، مسئولان را به شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کشور ترغیب کرد، گفت: دین اسلام نیز در همین زمینه توصیه‌ها فراوانی دارد.
 
وی در ادامه به تعطیلی مساجد و نماز‌های جمعه برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اشاره و تصریح کرد: در صورت ادامه دار بودن تعطیلی این اماکن باید هنرمندانه و خلاقانه فضیلت‌های ماه رمضان برای مردم تبیین و تشریح شود و در این زمینه نیز صدا و سیما پیشگام است و باید محتوا مناسب برای مردم تولید کند.
 
استاندار گیلان با بیان اینکه رهبری نیز بر رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا تأکید کرده اند، گفت: در استان گیلان بر اساس ضرورت و حفظ سلامت بر این موضوع باید اهتمام داشته باشیم همانگونه که در دو ماه گذشته بهره گیری خوبی از ظرفیت‌ها صدا و سیما و رسانه برای تبلیغ دین و پخش ادعیه و فضیلت‌ها ماه رمضان مدنظر قرار دهیم.
 
وی با اشاره به اینکه دولت به حمایت از حوزه‌های فرهنگ، هنر و رسانه تأکید دارند، تصریح کرد: طی دو ماه گذشته نیز از ظرفیت‌های این حوزه در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بسیار استفاده شده است و باید در زمان ماه رمضان نیز همین گونه باشد.
 
زارع به بیانات رهبری در روز نیمه شعبان در زمینه کمک مومنانه نیز اشاره کرد و ادامه داد: در همین راستا اقدامات خوبی در گیلان آغاز شده و با توجه به سوابق درخشان مردم این استان با نگاه خیراندیشانه انتظار می‌رود که در این بخش نیز موفق و درخشان عمل خواهند کرد.
 
وی با تأکید بر همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها با این قرارگاه، گفت: مجتمع‌ها فرهنگی و هنری و رسانه جز مشاغلی بودند با بروز ویروس کرونا دچار آسیب شده و یکی از موارد ۱۰ گانه چتر حمایتی دولت هستند. در استان نیز در این حوزه مطالبات اعلام و شناسایی شده که امیدواریم در آینده نزدیک این حمایت جلب شود.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی