تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
منتخب دشتستان:

قرنطینه تا ریشه‌کنی کامل کرونا ادامه یابد/ عادی‌سازی خطرناک است

منتخب مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تداوم شرایط قرنطینه گفت: اگر قبل از مهار کرونا، فعالیت‌های عادی را از سر بگیریم با شرایط حاد و بحرانی مواجه خواهیم شد.

کد خبر: ۵۸۷۱۰
۱۰:۱۱ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۹

قرنطینه تا ریشه‌کنی کامل کرونا ادامه یابد/ عادی‌سازی خطرناک است

دیدارنیوز ـ ابراهیم رضایی صبح شنبه در بازدید از قرارگاه مردمی مدافعان سلامت اظهار داشت: کار بزرگی در قرارگاه مدافعان سلامت انجام شده است که با انجام اقدامات جهادی از مرگ بسیاری از افراد پیشگیری می‌شود.
 
وی اضافه کرد: به عنوان فردی که در بسیاری از فعالیت‌های مردمی و داوطلبانه حضور داشته‌ام، تصور نمی‌کردم مردم تا این اندازه مجاهدانه وارد عمل شوند، این روز‌ها اگر شاهد کاهش آمار مبتلایان و قربانیان کرونا هستیم به خاطر تلاش‌های مردم و نیرو‌های جهادی و در صدر آن کادر درمانی است.
 
رضایی افزود: در صورتی که اقدامات جهادگرانه و فداکارانه نیرو‌های مردمی نبود، شرایط کشور به مراتب بحرانی‌تر می‌شد و اقدامات بزرگی مانند ضدعفونی اگر کردن معابر، تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی، تولید ماسک و دستکش و سایر اقلام بهداشتی و حتی ایست بازرسی‌ها صورت نمی‌گرفت، امروز مانند خیلی از کشور‌های غربی در وضعیت بحرانی به سر می‌بردیم و این الگویی است که یادآور روز‌های دفاع مقدس است و امروز توانستیم تجلی روحیه ایثار و فداکاری آن دوران را به وضوح در کوچه و خیابان‌ها مشاهده می‌کنیم.
 
منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: لحظات زیبا و به یادماندنی از خودگذشتگی‌های مردم ثبت خواهد شد، مردمی که اندک دارایی‌های خود را برای مقابله با بیماری کرونا اختصاص دادند.
 
رضایی در خصوص نقش مجلس در حمایت از این قبیل اقدامات داوطلبانه اظهار داشت: مجلس تلاش می‌کند مسیر را برای نیرو‌های جهادی و داوطلب هموار کند تا حداقل مانعی به نام مسئولان یا دولت و دستگاه‌های دولتی را بر سر راه خود نبینند، راهکار اصلی مقابله با چالش‌های کشور از کرونا گرفته تا مشکلات اقتصادی، حضور مردم در صحنه است و با همکاری مردم و مسئولین می‌توانیم کشور را نجات دهیم.
 
وی خاطر نشان کرد: در صورتی که قبل از مهار بیماری کرونا فعالیت‌های عادی خود را از سر بگیریم بار دیگر با شرایط حاد و بحرانی مواجه خواهیم شد، صحبت‌های اخیر رئیس جمهور در مورد بازگشایی کسب و کارا به نفع مردم نبوده و قرنطینه باید تا زمان ریشه کن شدن بیماری کرونا ادامه پیدا کند، عده‌ای عنوان می‌کنند با ادامه قرنطینه کشور با فروپاشی اقتصادی روبرو می‌شود، در صورتی که با جلوگیری از حیف و میل بیت المال و صرفه جویی اقتصادی و … می‌توان کسری بودجه ایجاد شده را جبران کرد.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی