تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
معاون گردشگری استان عنوان کرد:

کرونا ۱۵میلیارد تومان به صنعت گردشگری کهگیلویه و بویراحمد خسارت زد

معاون گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی‌کهگیلویه و بویراحمد گفت: شیوع ویروس کرونا طی دو ماه اخیر ۱۵میلیارد تومان به حوزه گردشگری این استان خسارت وارد کرده است.

کد خبر: ۵۸۳۶۷
۱۵:۳۱ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۹

کرونا ۱۵میلیارد تومان به صنعت گردشگری کهگیلویه و بویراحمد خسارت زد

دیدارنیوز ـ محمد حسین زاده با بیان اینکه صنعت گردشگری استان متاثر از شیوع ویروس کرونا دچار میلیارد‌ها تومان خسارت شده است، افزود: باید شرایط را برای بهبود صنعت گردشگری پس از مهار کرونا فراهم کنیم.

 

وی اظهارکرد: اماکن اقامتی، اردوگاه‌های گردشگری، مراکز تفریحی و خدماتی، مراکز پذیرایی، راهنمایان گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی، اقامتگاه‌های بومگردی و هتل‌ها از جمله حوزه‌هایی هستند که دچار خسارات زیادی شده است.

 

معاون گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه استان از لحاظ گردشگری قابلیت بالایی دارد، تصریح کرد: در سال‌جاری با توجه به شعار سال مبنی بر جهش تولید، به دنبال اجرای پروژه‌های اشتغالزا در حوزه گردشگری استان خواهیم بود.

 

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، حسین زاده بیان کرد: برنامه‌ها و جشنواره‌های بسیار خوبی برای زمان بعد از مهار کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به منظور جذب گردشگر درنظر گرفته‌شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی