تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مطرح کرد:

آسیب هزار میلیارد تومانی سیل به راه‌های کشور

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: سیل‌های ناشی از بارش‌های شدید سال جاری تاکنون یک هزار میلیارد تومان به راه‌های کشور آسیب وارد کرده است.

کد خبر: ۵۸۳۰۱
۱۱:۴۴ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۹

آسیب هزار میلیارد تومانی سیل به راه‌های کشور

دیدارنیوز ـ رضا اکبری در حاشیه بازدید از راه‌های ارتباطی شهرستان سبزوار در جمع خبرنگاران شهرستان سبزوار، اظهار کرد: طی پنج سامانه بارشی شدید امسال در استان‌های جنوبی کشور شامل سیستان و بلوچستان، هزمزگان و کرمان، استان لرستان، استان تهران و خراسان‌های رضوی و جنوبی به بخش زیادی از ابنیه فنی جاده‌های کشور خسارت وارد شده است.

 

وی ادامه داد: هم‌اینک عملیات ابتدایی ترمیم، بازگشایی موقت، لوله‌گذاری و ایمن‌سازی موقت جاده‌های آسیب‌دیده صورت گرفته که با تخصیص اعتبار از سوی دولت بازسازی کامل راه‌های آسیب‌دیده به انجام خواهد رسید.

 

اکبری تصریح کرد: همچنین ۱۰۰ کیلومتر از محور مشهد به تهران که در حوزه استحفاظی استان خراسان رضوی قرار دارد، نیاز مبرم به بهسازی و آسفالت دارد.

 

در ادامه همچنین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: بارش‌های شدید باران و جاری شدن سیلاب‌ها در فروردین‌ماه سال جاری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال به راه‌های ارتباطی خراسان رضوی آسیب زد.

 

ابراهیم نصری افزود: بخش زیادی از خسارت سیل، به ابنیه فنی و روکش‌های آسفالت محور‌های ارتباطی خراسان رضوی وارد شده است.

 

وی بیان کرد: همچنین بر اثر سیل‌های دو روز گذشته به بخشی از محور اصلی ارتباطی شهرستان سبزوار و داورزن آسیب وارد شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی