تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
مدیر کل شرکت پشتیبانی امور دام استان ایلام خبر داد:

توزیع ۲۱۰۰ تن نهاده بین مرغداران و دامداران ایلامی

مدیر کل شرکت پشتیبانی امور دام استان ایلام از توزیع توزیع دو هزار و ۱۰۰ تن نهاده بین مرغداران و دامداران ایلامی در سال جاری خبر داد.

کد خبر: ۵۸۲۳۶
۰۹:۰۲ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۹

توزیع ۲۱۰۰ تن نهاده بین مرغداران و دامداران ایلامی

دیدارنیوز ـ مهدی پورسیابیدی اظهار کرد: میزان تولید نهاده‌ها در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ بیش از دو و نیم برابر افزایش داشته است.

 

وی افزود: در حال حاضر چهار هزار تن سویا، دوهزار تن جو و ۷۰۰ تن ذرت در سیلو‌های استان نگهداری شده و دو هزار تن دیگر نیز که سهمیه استان است در حال بارگیری و ارسال است و مشکلی از نظر تامین و توزیع نهاد‌های مذکور وجود ندارد.

 

وی اضافه کرد: طی چند روز اخیر در فروردین ماه هزار و ۶۵۰ تن ذرت تامین شده و در حال توزیع است.

 

پورسیابیدی تصریح کرد: از ابتدای سال ۹۹ تا کنون دو هزار و ۱۰۰ تن سویا در بین دامداران و مرغداران استان توزیع شده است.

 

وی عنوان کرد: در سال ۹۸ برای تأمین نهاده‌های مورد نیاز دامداران و مرغداران استان بیش از ۴۰ هزار تن انواع نهاده‌ها در بین فعالان حوزه دام و طیور توزیع شده است.

 

مدیر کل شرکت پشتیبانی امور دام استان ایلام در پایان گفت: دامداران عزیز می‌توانند از طریق سامانه بازارگاه بر اساس سهمیه‌های ابلاغی با هماهنگی معاونت بهبود تولیدات دامی استان نسبت به ثبت نام و خرید نهاده‌های مورد نیاز خود اقدام کنند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی