تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
رییس سازمان چای کشور:

ابطال کلیه مجوز‌های ساخت واحد‌های چایسازی پس از دوسال

رییس سازمان چای کشور گفت: کلیه مجوز‌های ساخت واحد‌های چایسازی که دو سال از تاریخ صدور موافقت اصولی آن‌ها گذشته باطل شد.

کد خبر: ۵۸۱۵۳
۱۴:۱۵ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹

ابطال کلیه مجوز‌های ساخت واحد‌های چایسازی پس از دوسال

دیدارنیوز ـ حبیب جهانساز گفت: برخی افراد از سال‌ها قبل به سازمان چای کشور درخواست احداث واحد‌های چایسازی را در نقاط مختلف گیلان و مازندران داشته اند وپ س از موافقت سازمان چای از سازمان صمت هم‌جواز تاسیس و ساخت را دریافت کرده اند، اما عملا هیچگونه اقدامی برای ساخت این واحد‌های چای سازی نکرده‌اند، از این رو کلیه این جواز‌های تاسیس و مجوز‌ها با هماهنگی وزارت صمت ابطال خواهد شد.
 
وی افزود: همچنین واحد‌های چایسازی که در دو استان گیلان و مازندران به دلایل مختلف از سال‌ها قبل غیرفعال هستتد و در سال‌های گذشته بهره‌برداری از سوی ان‌ها صورت نگرفته است، به زودی تعیین تکلیف و درصورت عدم مراجعه برای بازگشایی و شروع به فعالیت پروانه فعالیت این واحد‌های چایسازی نیز ابطال خواهد شد و با هیچگونه تغییرکاربری با اینگونه واحد‌ها نیز از سوی این سازمان موافقت نخواهد شد.
 
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان چای کشور، جهانساز تصریح کرد: پس از تعیین تکلیف اینگونه مجوز‌ها و واحد‌های چایسازی غیرفعال مجددا امکان سنجی صورت خواهد گرفت و در صورت نیاز به واحد‌های چایسازی جدید در مناطق چایکاری نسبت به درخواست‌های متقاضیان بررسی‌های فنی صورت خواهد گرفت.
 
وی هرگونه خرید و فروش مجوز‌های ساخت واحد‌های چایسازی را از سوی افراد غیر قانونی دانست و افزود: کلیه مجوز‌هایی که از زمان موافقت آن‌ها از مدت دوسال گذشته است از سوی این سازمان ارزشی قانونی نداشته و نسبت به تمدید فعالیت آن‌ها موافقت نخواهد شد.
 
رییس سازمان چای کشور همچنین برآمادگی سازمان چای کشور جهت انعقاد قرارداد خریدتصمینی برگ سبز چای برای بهره برداری سال ۹۹ خبر داد.
 
وی گفت: امسال خوشبختانه ابلاغیه خریدتصمینی برگ سبزچای، مباشرت خرید و موافقت نامه نسب به سال‌های قبل بسیار زودتر به این سازمان ابلاع شد و این سازمان هم متن قرارداد با کارخانجات را با تغییراتی زودتر از گذشته آماده کرد و درحال قرارداد با کارخانجات چایسازی استان‌های گیلان و مازندران است.
 
رییس سازمان چای کشور ادامه داد: تمام تمهیدات برای برداشت به موقع برگ سبزچای و تولیدچای خشک صورت گرفته و بدون هیچگونه تاخیر ووقفه‌ای برداشت برگ سبزچای از باغات چای استان‌های شمالی صورت خواهد گرفت.
 
جهانساز گفت: باتوجه به بروز بیماری کرونا تمام پیش بینی‌ها جهت رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌های بهداشتی از سوی چایکاران در باغات چای هنگام برداشت و همچنین واحد‌های چایسازی هنگام خریدتضمینی برگ سبزچای وهمچنین تولید چای خشک انجام گرفته است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی