تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری:

فعالیت تمامی مراکز خرید و فروش زباله و ضایعات در شهرکرد ممنوع است

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد در رابطه با فعالیت انبار‌های ضایعات برای خرید و فروش زباله‌های خانگی در ایام شیوع کرونا ویروس، گفت: فعالیت تمامی مراکز خرید و فروش زباله و ضایعات در شرایط فعلی ممنوع است.

کد خبر: ۵۸۰۹۶
۱۱:۵۵ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹

فعالیت تمامی مراکز خرید و فروش زباله و ضایعات در شهرکرد ممنوع است

دیدارنیوز ـ مصطفی جعفری در خصوص نحوه دفن پسماند‌های عفونی و خانگی در ایام شیوع کرونا ویروس در شهرکرد، اظهار کرد: پوشش زباله‌های خانگی در سایت‌های دفن پسماند به محض ورود خودرو‌های حامل زباله به سایت به صورت آنی انجام می‌شود.
 
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد افزود: زباله‌های خانگی با توجه به حجم بالا و نبود دستگاه‌های بی‌خطرساز مخصوص زباله (اتوکلاو) این زباله‌ها با آهک پوشش داده می‌شوند و زیر حدود ۲ متر خاک دفن و سپس آهک پاشی می‌شود.
 
وی در خصوص دفن زباله‌های عفونی، توضیح داد: ۲ شرکت در این خصوص برای دفن زباله‌های عفونی با مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری فعالیت دارند که زباله‌های عفونی پرتودهی و آتوکلاو می‌شوند و پس از بی‌خطرسازی در ترانشه‌های مخصوص سایت دفن پسماند با نظارت مرکز بهداشت دفن می‌شوند.
 
جعفری در ادامه با اشاره به معضل زباله‌گرد‌ها در سطح شهر و خطرات این موضوع در ایام شیوع کرونا ویروس، خاطرنشان کرد: موضوع زباله‌گرد‌ها یکی از معضلات شهری محسوب می‌شود که این مسئله ممکن است در این ایام خطرآفرین باشد، بنابراین برخورد با این افراد با همکاری نیروی انتظامی، بهزیستی، دستگاه قضایی و فرمانداری در دستور کار قرار گرفته است.
 
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد اضافه کرد: برای جلوگیری از ورود زباله‌گرد‌ها به سایت دفن پسماند تمام راه‌های ورودی اصلی و فرعی به این مکان مسدود شده است و زباله‌ها در کمترین زمان ممکن دفن و روی آن‌ها با آهک پوشش داده می‌شود.
 
وی همچنین در رابطه با فعالیت انبار‌های ضایعات برای خرید و فروش زباله‌های خانگی در ایام شیوع کرونا ویروس، یادآور شد: فعالیت تمامی مراکز خرید و فروش زباله و ضایعات در شرایط فعلی در کلان شهر‌ها ممنوع است، لیست ۲۳ مرکز خرید و فروش ضایعات در شهرکرد تهیه و جهت انجام اقدامات لازم به فرمانداری ارسال شده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی