تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

دشت‌هایی که تشنگی را فریاد می‌زنند...

مدیر منابع آب شهرستان کوهرنگ و فارسان چهارمحال و بختیاری با اشاره به افت کمی و کیفی آبخوان‌ها در چهارمحال و بختیاری، گفت: دشت‌های استان از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند که عمده این دشت‌ها در حوزه بهشت‌آباد قرار دارد.

کد خبر: ۵۸۰۲۳
۰۹:۰۹ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹

دشت‌هایی که تشنگی را فریاد می‌زنند...

دیدارنیوز ـ سیدهاشم فاطمی با بیان اینکه دشت‌های چهارمحال و بختیاری از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند، اظهار کرد: از ۱۰ دشت اصلی در استان، ۶ دشت ممنوعه و ۴ دشت نیز در حال حاضر ممنوعه بحرانی است.
 
مدیر منابع آب شهرستان کوهرنگ و فارسان اضافه کرد: از ۱۰ دشت چهارمحال و بختیاری ۶ دشت در حوزه بهشت‌آباد قرار دارد که از این تعداد نیز ۳ دشت نیز ممنوعه بحرانی است.
 
وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری خشک‌ترین استان کشور از نظر بارندگی در سال‌جاری است، خاطرنشان کرد: متأسفانه پیش‌بینی می‌شود روند دشت‌های چهارمحال و بختیاری با شرایط موجود به سمت بحرانی‌شدن پیش بروند.
 
فاطمی همچنین با اشاره به افت کمی و کیفی آبخوان‌ها در چهارمحال و بختیاری، توضیح داد: بیش‌ترین نیاز مردم استان در بخش شرب، کشاورزی و صنعت از طریق آب‌های زیرزمینی در دشت‌ها تأمین می‌شود، برداشت بی‌رویه از آب‌های زیرزمینی می‌تواند امنیت آب شرب ما را به مخاطره بیندازد.
 
مدیر منابع آب شهرستان کوهرنگ و فارسان خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهر‌هایی از جمله بروجن، فرخشهر، کیار، فرادنبه، سفیددشت، شهرکرد و وردنجان با مشکل کمبود آب شرب مواجه هستند، همچنین صنایع بزرگ ما مانند فولاد، سیمان و شهرک صنعتی شهرکرد نیز برای تأمین آب با مشکلات بسیاری مواجه شده‌اند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی