تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
میانگین سالانه ۲۵۰ میلیمتر است؛

ثبت ۳۹۰ میلیمتر بارش باران طی سال آبی جاری در استان بوشهر

در حالی که میانگین بارش سالانه باران در استان بوشهر ۲۵۰ میلیمتر است، از ابتدای سال آبی جاری تاکنون ۳۹۰ میلیمتر بارش باران در استان ثبت شده است.

کد خبر: ۵۷۹۸۷
۱۴:۲۸ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر با اشاره به آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اظهار داشت: امسال میزان بارش باران در سطح استان بیش از میانگین سالانه بوده است.

 

علی محمدی اضافه کرد: در حالی که میانگین بارش سالانه باران در استان بوشهر ۲۵۰ میلیمتر است، از ابتدای سال آبی جاری تاکنون ۳۹۰ میلیمتر بارش باران در استان ثبت شده است.

 

وی ادامه داد: بارندگی‌های اخیر باعث آبگیری سد‌ها و منابع تغذیه مصنوعی در سطح استان شده است و تقویت سفره‌های زیرزمینی استان را در پی داشته است.

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر با اشاره به آبگیری ۱۰ میلیون مترمکعبی در سد رئیس‌علی دلواری خاطرنشان کرد: در حالی حاضر ذخیره آب در مخزن این سد به ۳۳۵ میلیون متر مکعب رسیده است.

 

وی همچنین از آبگیری سد ارغون کلمه در شهرستان دشتستان خبر داد و اضافه کرد: فرازبند سد در حال ساخت باغان نیز در بارندگی‌های امسال با عملکردی موفق سبب تأخیر و کنترل جریان سیلاب شد.

 

محمدی با بیان اینکه سد تنگ ارم نیز با حداکثر ظرفیت آبگیری شده است تصریح کرد: با توجه به ممنوعه بودن دشت‌های استان بوشهر، این آبگیری سد‌ها و طرح‌های تغذیه مصنوعی استان باعث تقویت سفره‌های زیرزمینی شده است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی