تیتر امروز

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ اعزام تیم‌های امدادی زنجان به محل حادثه
این گزارش بروزرسانی می‌شود

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ اعزام تیم‌های امدادی زنجان به محل حادثه

برخی خبرها حاکی از آن است که بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

ادامه بارش باران در قزوین تا ۳ روز آینده

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: افزایش ابر و بارش باران همراه با رعد و برق تا سه روز آینده در استان قزوین ادامه دارد.

کد خبر: ۵۷۹۶۳
۱۳:۰۶ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۹

ادامه بارش باران در قزوین تا ۳ روز آینده

دیدارنیوز ـ ندا مشاطان اظهار کرد: برای امروز در ساعات بعدازظهر و شب افزایش ابر و در پاره‌ای از مناطق رگبار، رعد و برق و وزش باد و احتمال ریزش تگرگ وجود دارد.

 

کارشناس هواشناسی استان افزود: برای فردا با شمالی شدن جریانات هوا، وزش باد‌های نسبتا شدید شمالی و در ارتفاعات شمالی پدیده مه پیش بینی می‌شود.

 

مشاطان ادامه داد: برای روز دوشنبه در ارتفاعات و مناطق سردسیر و کوهستانی بارش باران و در اواخر وقت بارش‌ها به صوت برف و باران خواهد بود.

 

به گفته وی، روز سه‌شنبه جوی نسبتا پایدار بر منطقه حاکم است و در ارتفاعات جنوبی استان در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده خواهیم داشت.

 

این کارشناس اضافه کرد: برای روز چهارشنبه و پنج شنبه آسمان استان صاف و وضعیت جوی پایدار است.

 

کارشناس هواشناسی استان با اشاره به اینکه امروز دمای هوای شهر قزوین به ۱۷ درجه برسد، گفت: شب گذشته، در قزوین ۸ و ۸ دهم میلی متر باران گزارش شده است.

 

مشاطان در ادامه بیان کرد: بامداد امروز، مردم شهر آوج دمای منفی یک درجه را تجربه کردند و ظهر دیروز در گرمترین ساعات بیشترین دما با ۱۷ درجه بالای صفر در رازمیان گزارش شده است.

 

به گفته این کارشناس هواشناسی، در این مدت دمای هوای شهر قزوین ۲ تا ۱۵ درجه ثبت شده است.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی