تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
پویش همدلی، با عشق به کودکان؛

بخشش اجاره بهاءِ مهد‌های کودک در تعطیلات ناشی از کرونا

مدیرکل بهزیستی لرستان از راه‌اندازی این پویش هم‌زمان با سراسر کشور در استان خبر داد و از مالکان مهد‌های کودک استیجاری در راستای حمایت از کودکان ایران، برای پیوستن در پویش همدلی دعوت کرد.

کد خبر: ۵۷۸۹۰
۰۹:۰۲ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۹

بخشش اجاره بهاءِ مهد‌های کودک در تعطیلات ناشی از کرونا

دیدارنیوز ـ دکتر یاری اظهار کرد: براساس مصوبات ستاد مبارزه با کروناویروس و ابلاغ دستور تعطیلی مهد‌های کودک، فعالیت اجرایی این مراکز به‌صورت حضوری از روز‌های نخستین اسفندماه سال گذشته به شکل کامل متوقف شد که این مسئله، آسیب زیادی برای مدیران مهد‌ها در پی داشته است.

 

وی با بیان اینکه مهد‌های کودک تنها مراکز روزانه تحت نظارت هستند که خصوصی اداره می‌شوند، افزود: این مراکز شامل یارانه نمی‌شوند بنابراین درآمد آنان وابسته به شهریه است؛ و با عنایت به استیجاری بودن بیش از ٩٠ درصد مهد‌های کودک و عدم توان پرداخت اجاره‌بها، مدیران مهد‌ها با مشکلات زیادی روبرو شده‌اند.

 

مدیرکل بهزیستی استان تصریح کرد: هدف از این پویش کمک به ۳۶۰ مهدکودک خسارت‌دیده استان است و بدین منظور از تمام مالکان مهد‌های کودک استان درخواست می‌شود با پیوستن به این پویش در این امر خداپسندان مشارکت نمایند.

 

یاری با اشاره به اینکه در این پویش مالکان نیکوکار مقداری از اجاره را می‌بخشند، افزود: مشارکت و همراهی مالکان مهد‌های کودک در بخشش اجاره‌بها خدمت ماندگاری است که می‌تواند این مراکز آموزشی را برای برون‌رفت از این وضعیت بحرانی یاری دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: از مالکان استدعا داریم از این عمل خیر حمایت کنند و رسانه‌ها نیز ما را در این راه نیکوکارانه یاری کنند. انشاء الله در راستای حمایت‌طلبی از مالکانی که کل یا بخشی از اجاره مهد‌های کودک را در زمان تعطیلی ناشی از ویروس کووید ١٩ بخشیده‌اند در قالب پویش همدلی (بخشش اجاره مهد‌های کودک در زمان تعطیلی ناشی از کرونا) و با اهداء نشان «حامی کودک» و لوح تقدیر از اهتمام و بذل محبت این مالکین دلسوز قدردانی بعمل خواهد آمد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی