تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:

محدودیت تردد بین‌شهری در آذربایجان شرقی تا پایان فروردین

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند در استان تا پایان فروردین ماه جاری ادامه دارد.

کد خبر: ۵۷۸۶۰
۱۵:۵۲ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹

محدودیت تردد بین‌شهری در آذربایجان شرقی تا پایان فروردین

دیدارنیوز ـ علیار راستگو روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی در کشور دو دلیل داشت که یکی قدرت انتقال سریع ویروس کرونا و دوم پیدا نشدن واکسن و درمان این بیماری تا به امروز بوده است و بر این اساس این طرح در آذربایجان شرقی نیز با قوت و قدرت آغاز شد.
 
وی اظهار کرد: فاصله گذاری اجتماعی در آذربایجان شرقی از هشتم فروردین آغاز و در ادامه به طرح فاصله گذاری هوشمند تغییر نام داد و همه ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های آن برای تضمین سلامتی مردم بوده است.
 
وی ادامه داد: همه اهتمام ستاد استانی مقابله با کرونا به ویژه شخص استاندار آذربایجان شرقی حفظ سلامت شهروندان با رعایت طرح فاصله گذاری هوشمند است.
 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: در مدت اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند، فعالیت همه مراکز دانشگاهی و آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به شکل مجازی است.
 
وی گفت: در این مدت همچنین همه اماکن عمومی، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها تعطیل هستند.
 
وی ادامه داد: فعالیت ادارات استان نیز از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ دقیقه است و ادارات می‌توانند با حضور فیزیکی دو سوم نیرو‌های خود و دور کاری بقیه فعالیت کنند.
 
راستگو افزود: صنوف کم خطر در صورت درخواست و با ثبت نام در سامانه طراحی شده برای این منظور و دریافت کد بهداشتی از دانشگاه علوم پزشکی می‌توانند از امروز فعالیت خود را از سر بگیرند و اتاق اصناف با هماهنگی نیروی انتظامی نظارت بر حسن اجرای این کار را بر عهده دارد.
 
وی اضافه کرد: برخی از مناطق در استان وجود دارند که الزامات طرح فاصله گذاری هوشمند را جدی نمی‌گیرند، اما باید بدانند که اجرای این طرح برای حفظ سلامتی آنان است و در صورت عدم رعایت، هزینه‌های زیادی از نظر سلامتی شهروندان به دنبال خواهد داشت.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی