تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خبر داد:

افزایش ۳۰ درصدی مصرف آب در کهگیلویه و بویراحمد با شیوع کرونا ویروس

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مصرف آب استان از ابتدای اسفند سال ۹۸ نسبت به بهمن ماه این سال با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

کد خبر: ۵۷۸۲۴
۱۴:۰۸ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹

افزایش ۳۰ درصدی مصرف آب در کهگیلویه و بویراحمد با شیوع کرونا ویروس

دیدارنیوز ـ فیض الله پاسره افزود: مصرف آب در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷، یک درصد افزایش پیدا کرده است.
 
وی تصریح کرد: ۲۴۳ هزار مشترک آب در استان وجود دارد که از این تعداد ۱۸۰ هزار مشترک در شهر‌های استان و ۶۳ هزار مشترک در روستا‌های استان هستند.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت آب شرب مردم روستایی و شهری استان خوب است، اما با توجه به ابنکه به فصل گرم نزدیک می‌شویم و اگر شیوع کروناویروس همچنان ادامه داشته باشد و این که بعضی وقت‌ها با قطع شدن آب مواجه هستیم تاکید می‌شود به مردم که تانکر ذخیره آب در منازل خود داشته باشند.
 
پاسره خاطرنشان کرد: توصیه ما همانند سایر نهاد‌های ناظر بر بهداشت این است که مردم مسائل بهداشتی را رعایت کنند و درست است که استان ما استان پر آبی است، اما این موضوع دلیل بر استفاده بی رویه مردم از منابع آبی نیست.
 
وی ادامه داد: تاسیسات و سیستم‌های ما ظرفیت استفاده‌های بی رویه آب را ندارند و بخاطر این که نوسانات مصرف کنترل شود مردم باید در مصرف آب رعایت کنند.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: از مردم می‌خواهیم که تحمل خود را بالا ببرند و زمانی که آب قطع می‌شوند به ادارات آب فاضلاب فشار وارد نکنند، همکاری لازم را با همکاران آب و فاضلاب داشته باشند و استفاده صحیح از آب را مورد توجه قرار دهند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی