تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

جمع‌آوری متکدیان، کودکان کار و معتادان متجاهر از لرستان

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا لرستان گفت: بر اساس مصوبه جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان در تاریخ ۲۱ فروردین‌ماه، کودکان کار، متکدیان و معتادان متجاهر از سطح شهر‌های استان جمع‌آوری می‌شوند.

کد خبر: ۵۷۷۶۴
۱۱:۲۳ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹

جمع‌آوری متکدیان، کودکان کار و معتادان متجاهر از لرستان

دیدارنیوز ـ احمد حسین فتایی اظهار کرد: در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا مقرر شد اداره‌کل بهزیستی استان و شهرداری‌ها با همکاری نیروی انتظامی و دادستانی نسبت به جمع‌آوری معتادان متجاهر، متکدیان، کودکان کار و افراد زباله گرد اقدام و در صورت آلوده نبودن افراد یاد شده، آن‌ها را به مراکز نگهداری ماده ۱۶ و در غیر این صورت به مراکز نقاهتگاهی هدایت کنند.
 
وی تصریح کرد: همچنین دهیاری‌های استان مأموریت یافتند تا با همکاری اداره‌کل دامپزشکی نسبت به ضدعفونی معابر و فضا‌های عمومی روستا‌ها اقدام کنند. فرمانداران شهرستان‌های استان نیز می‌بایست تا اطلاع ثانوی از برگزاری مجالس و مراسمات ختم و عزاداری در سطح شهرستان‌ها جلوگیری و با متخلفین برخورد قانونی به عمل آورند.
 
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا لرستان خاطرنشان کرد: جلوگیری از حضور عشایر سایر استان‌ها و همچنین هدایت عشایر وارد شده به خارج از مرز‌های استان توسط تیم‌های ادارات کل امور عشایر و منابع طبیعی با همکاری دادستانی و نیروی انتظامی در اسرع وقت و اقدام لازم در جهت تامین دستکش مورد نیاز بازار استان توسط معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و اداره‌کل صمت تا هفته آینده، از دیگر مصوبات این جلسه بود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی