تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
رییس کمیسیون عمران شورای شهر یزد خبر داد:

آغاز بکار طرح‌های عمرانی شهرداری یزد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

رییس کمیسیون عمران شورای شهر یزد با بیان این‌که حیات اقتصادی بسیاری از شهروندان مستقیم یا غیرمستقیم به طرح‌های عمرانی شهر وابسته است، از آغاز بکار طرح‌های عمرانی شهرداری یزد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا خبر داد.

کد خبر: ۵۷۷۴۳
۱۰:۲۸ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹

آغاز بکار طرح‌های عمرانی شهرداری یزد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

دیدارنیوز ـ محسن عباسی‌هرفته صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به این که بر اساس پروتکل‌های بهداشتی و تمهیدات پیشگیرانه برای کاهش خطر ابتلا به کرونا، از امروز شنبه ۲۳ فروردین فعالیت کارگاه‌های عمرانی شهرداری یزد آغاز می‌شود، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا فعالیت‌های عمرانی شهرداری هم تحت تاثیر قرار گرفته، ولی سعی شده با مدیریت درست، این تاثیر به حداقل برسد و طرح‌های عمرانی جریان داشته باشد تا بتوانیم به شهروندان خدمت رسانی کنیم و روند تکمیل زیر ساخت‌های شهر با خلل جدی مواجه نشود.
 
وی با بیان این که که حیات اقتصادی بسیاری از شهروندان غیرمستقیم و مستقیم به طرح‌های عمرانی شهر وابسته است، افزود: آغاز فعالیت طرح‌های عمرانی شهر از یک سو به دلیل معطل نماندن طرح‌ها و از سوی دیگر به دلیل این که تعداد زیادی از کارگران روزمزد، استادکاران، رانندگان مصالح ساختمانی و صنوف دیگری که به این حوزه وسیع وابسته‌اند و در تعطیلی‌های اخیر دچار زیان شده‌اند، لازم است.
 
به گفته رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد، شهرداری بزرگترین فعال عمرانی شهر است لذا سعی می‌شود با حداقل تاثیرپذیری منفی از کرونا فعالیت عمرانی شهر را ادامه دهد.
 
عباسی هرفته در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به نبود پروتکل اختصاصی برای کارگاه‌های ساختمانی، شهرداری یزد با همکاری نهاد‌های ذیربط شیوه‌نامه تدوین فعالیت کارگاه‌های ساختمانی در شرایط بحران کرونا را تدوین کرده و عزم جدی در رعایت آن را دارد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی