تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

نگران پیک دوم بیماری کرونا در استان قم هستیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه در طول این چند هفته با همکاری مردم در فاصله‌های فیزیکی و اجتماعی، تا حدودی روند بیماری کنترل شد، گفت: هم اکنون نگران پیک دوم بیماری در استان هستیم.

کد خبر: ۵۷۷۲۸
۱۰:۰۱ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹

نگران پیک دوم بیماری کرونا در استان هستیم

دیدارنیوز ـ محمدرضا قدیر با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و همکاری مناسب مردم در این طرح گفت: در طول این چند هفته با همکاری مردم در فاصله‌های فیزیکی و اجتماعی، تا حدودی روند بیماری کنترل شده، ولی در ادامه اگر این طرح و طرح فاصله‌گذاری هوشمند ناقص رها شود باید منتظر پیک دوم بیماری و با عوارض بیشتر آن باشیم.
 
وی با بیان آغاز طرح فاصله‌گذاری هوشمند تصریح کرد: در این طرح با هدف‌گذاری جلوگیری از حضور افراد مسن، دارای بیماری‌های زمینه‌ای و دیابت و محدود کردن اصناف، مشاغل و کارمندان به دنبال کنترل بهتر بیماری هستیم.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به انجام تست‌های کرونا در استان یادآور شد: در دو آزمایشگاه دولتی و خصوصی امکان این تست وجود داشته که در صورت مثبت بودن به بیمار و یکی از بستگان به‌صورت محرمانه ارائه می‌شود تا اقدامات قرنطینه‌ای و درمان‌های منقضی صورت پذیرد.
 
وی عنوان کرد: در مراکز بهداشتی استان هم بعد از معاینه بیماران از آن‌ها تست انجام می‌شود تا با تشخیص زودهنگام جلوی زنجیره انتقال این ویروس گرفته شود.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی