تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
مدیرکل میراث فرهنگی استان:

اماکن تاریخی خراسان جنوبی تا اطلاع ثانوی تعطیل است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی از تعطیلی بنا‌ها و اماکن تاریخی خراسان جنوبی تا اطلاع ثانوی خبر داد.

کد خبر: ۵۷۴۹۶
۱۱:۰۱ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۹

اماکن تاریخی خراسان جنوبی تا اطلاع ثانوی تعطیل است

دیدارنیوز ـ حسن رمضانی اظهار کرد: موزه‌ها و بنا‌های تاریخی استان تا اطلاع ثانوی بازدید نخواهند داشت و در خصوص رستوران‌ها نیز توزیع غذا به روش بیرون‌برتوصیه شده است.
 
وی از لغو کلیه تور‌های گردشگری و تعطیلی تمامی اقامتگاه‌ها خبر داد و گفت: مبادی ورودی خراسان جنوبی بسته نیست، اما اقامتگاه‌ها و تمامی بنا‌های زیر نظر میراث فرهنگی پذیرش مهمان و گردشگر ندارند.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی بیان کرد: تمام این موارد تابع تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و بالتبع ستاد استانی بوده و به محض اتخاذ تصمیمات جدید به مردم اعلام خواهد شد.
 
رمضانی در مورد حمایت از فعالان صنایع‌دستی نیز یادآور شد: دولت بسته حمایتی ویژه‌ای را برای واحد‌ها و فعالان گردشگری و صنایع‌دستی درنظرگرفته که امیدواریم با تحقق آن در راستای توسعه اشتغال پایدار این حوزه گام برداریم.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی