تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی در برنامه‌های آموزش و پرورش

سوق دادن استعدادهای موجود به سمت اشتغال مولد و توسعه فرهنگ کارآفرینی، یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های آموزش و پرورش است.

کد خبر: ۵۷۴۰
۱۲:۲۹ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز  مدیرکل دفتر آموزش‌های کاردانش وزارت آموزش و پرورش به مناسبت هفته ملی مهارت و کارآفرینی پیام صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سیدمصطفی آذرکیش، مدیرکل دفتر آموزش‌های کاردانش وزارت آموزش و پرورش به مناسبت هفته ملی مهارت و کارآفرینی گفت:

«بهره گیری از نیروهای انسانی متخصص، ماهر و کارآفرین در بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی، خدمات و هنر، عامل رقابت‌های اقتصادی است. نوآوری و فعال سازی چرخه تولید، ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار، پیشرفت و توسعه کشور همگی در گرو اجرایی سازی برنامه‌های توسعة آموزش‌های مهارتی است.

فراهم سازی زمینه‌های مهارت آموزی متناسب با نیاز بازار کار و همچنین کسب شایستگی‌های غیرفنی در راستای اشتغال مولد و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی، کلید ایجاد اشتغال مولد و کارآفرینی و ارزش آفرینی در کشور است. سوق دهی استعدادهای بالقوة کشور به سمت آموزشهای عملی و کاربردی به جای آموزش‌های نظری صرف و هدایت فرزندان به سمت مهارت آموزی، اساسی ترین اقدام در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شود.

لذا ضمن گرامیداشت هفته ملی مهارت وکارآفرینی، ایام را به تمام دست اندرکاران، فعالان و مهارت آموزان، مربیان، مدیران و هنرآموزان و هنرجویان هنرستان‌های کشور تبریک عرض نموده و امید آن دارم که با همدلی و مشارکت همه جانبه دستگاه‌های متولی مهارت و بخش خصوصی، شاهد افزایش سهم آموزش‌های مهارتی با کیفیت و تربیت نیروی انسانی ماهر، خلاق، کارآمد و کارآفرین برای متحول سازی اقتصادی پویا و مبتنی بر رقابت در کشور باشیم.»
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی