تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
معاون آبفای قم خبر داد:

اجرای شبکه فاضلاب بیمارستان فرقانی قم با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان قم از اجرای شبکه دفع بهداشتی فاضلاب بیمارستان فرقانی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

کد خبر: ۵۷۲۵۸
۱۵:۱۱ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۹

اجرای شبکه فاضلاب بیمارستان فرقانی قم با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار

دیدارنیوز ـ مهدی نظرزاده دفع بهداشتی فاضلاب بیمارستان فرقانی را یکی از چالش‌های دانشگاه علوم پزشکی دانست و گفت: در همین راستا و با تأکید استاندار محترم و حمایت‌های معاونت محترم عمرانی استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، اجرای شبکه فاضلاب این بیمارستان در دستور کار قرار گرفت و عملیات اجرایی آن از ۱۷ اسفند آغاز شد.
 
وی طول این خط را ۲ هزار متر و عمق متوسط آن را ۴ متر اعلام کرد و اظهار داشت: ۱۲۰ نفر از کارکنان و کارگران سه پیمانکار در ۵ جبهه کاری اجرای این شبکه را بر عهده گرفتند و حتی در تعطیلات عید و با وجود شیوع بیماری کرونا بی‌وقفه تلاش کردند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را آماده بهره‌برداری کنند.
 
معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه طراحی و اجرای این خط در شرایط معمولی حداقل به سه ماه زمان نیاز دارد، خاطرنشان کرد: به همت و تلاش شبانه‌روزی کارکنان و پیمانکاران و همکاری شهرداری و نیروی انتظامی و حمایت‌های مسئولان استان اجرای آن در یک‌سوم زمان معمول انجام شد.
 
وی با اشاره به اینکه این خط به زود به بهره‌برداری می‌رسد، یادآور شد: بنا بر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۲۰ فروردین شبکه دفع بهداشتی فاضلاب بیمارستان فرقانی وارد مدار بهره‌برداری خواهد شد.
 
نظرزاده فاصله زیاد بیمارستان فرقانی با آخرین نقطه شبکه فاضلاب شهر و ریزشی بودن بخشی از مسیر را جزو مشکلات اجرای این پروژه دانست و گفت: با این وجود این پروژه به سرعت به انجام رسید و امیدواریم با راه‌اندازی آن بتوانیم در کنار دانشگاه علوم پزشکی سهمی هرچند اندک در ارائه خدمات بهتر به شهروندان و بیماران داشته باشیم.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی