تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

توجه به محلات حاشیه و کم‌برخوردار خراسان جنوبی برای مقابله با کرونا

مدیرکل بهزیستی استان گفت: در محلات حاشیه و کم‌برخوردار بیش از ۲۴۰ میلیون تومان بابت تهیه و توزیع مواد بهداشتی و ضدعفونی اختصاص داده شد.

کد خبر: ۵۷۲۵۱
۱۴:۵۴ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۹

توجه به محلات حاشیه و کم‌برخوردار خراسان جنوبی برای مقابله با کرونا

دیدارنیوز ـ علی عرب نژاد اظهار کرد: با عنایت به اهمیت اطلاع‌رسانی، آگاه‌سازی، پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در بین جامعه هدف در مراکز و همچنین مردم استان در محلات حاشیه و کم‌برخوردار بیش از ۲۴۰ میلیون تومان بابت تهیه و توزیع مواد بهداشتی و ضدعفونی اختصاص داده شد که این مبلغ غیر از هزینه‌های تبلیغات، اطلاع رسانی و آگاهسازی بوده است.
 
وی ضمن تقدیر از همکاران و پرسنل موسسات و مراکز که در این برهه حساس به صورت شبانه‌روزی و جهادی برای ریشه کن کردن این ویروس منحوس پای کارآمده‌اند، افزود: با تمهیدات در نظر گرفته شده در رابطه با حفظ مسائل بهداشتی و ایمنی مددجویان و توانجویان مستقر در مراکز تحت نظارت سطح استان و پرسنل این مراکز ۳۱۵۰ بسته بهداشتی به ارزش ۹۷۰ میلیون ریال در آخر اسفندماه توزیع شد.
 
مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی بیان کرد: تعدادی اقلام بهداشتی شامل؛ ۸۶۲ محلول ضدعفونی کننده دست، ۲۴ آب اکسیژنه، ۶۶۳۲ ماسک، ۱۰۴۶ مایع دست و ۱۲۵ ژل ضدعفونی کننده دست،۵۰۰ بطری وایتکس و ۲۴۵ جفت دستکش در مجموع به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال نیز در روزگذشته به ادارات بهزیستی شهرستان‌ها ارسال شد تا بین بیش از ۴۰ مرکز شبانه روز معلولان، سالمندان و فرزندان شبه خانواده تحت نظارت بهزیستی توزیع شود.
 
عرب نژاد ادامه داد: مبلغ ۸۶۰ میلیون ریال نیز به پایگاه‌های سلامت اجتماعی بهزیستی و گروه‌های همیار بهزیستی برای تهیه و توزیع اقلام بهداشتی بین مردم در شهرستان‌ها اختصاص داده شده که بیشتر اقلام بهداشتی و موادشوینده و ضدعفونی کننده توزیع شده است.
 
وی از افزایش زمان پاسخگویی خط مشاوره ۱۴۸۰ (صدای مشاور) از ۱۲ ساعت به ۱۶ ساعت خبر داد و افزود: مردم در خصوص استرس‌های ناشی از بیماری کرونا ویروس را به صورت تلفنی از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب با مشاوران بهزیستی درمیان بگذارند و پاسخ دریافت کنند.
 
مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی یادآور شد: فعالیت بهزیستی در حوزه کارگاه‌های تولیدی حمایتی و گروه‌های همیار بهزیستی که اکثرا توسط زنان سرپرست خانوار اداره می‌شده و ماهیت خیاطی داشته‌اند با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی به تولید ماسک و روپوش برای مراکز درمانی و مردم همت گماشته و روزانه ۵۰۰۰ ماسک را تولید، ضدعفونی و بسته بندی کرده و تحویل مراکز مورد نظر می‌دهند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی