تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

گندزدایی ۱۸ روستای خوسف به همت جمعیت هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر خوسف از گندزدایی و ضدعفونی ۱۸ روستای شهرستان خوسف به همت داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر خبر داد.

کد خبر: ۵۷۲۵۰
۱۴:۵۲ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۹

گندزدایی ۱۸ روستای خوسف به همت جمعیت هلال احمر

دیدارنیوز ـ محمد ولی زاده، امروز دوشنبه ۱۸ فروردین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شکست کرونا همت همگانی را می‌طلبد، اظهارکرد: عملیات گندزدایی و ضدعفونی ۱۸ روستای شهرستان خوسف با همکاری ۱۴۳ نفر از اعضای داوطلب و جوانان جمعیت این شهرستان انجام شد.
 
رئیس جمعیت هلال احمر خوسف با اشاره به اینکه این روستا‌ها شامل نوغاب، سرو یار، خور، فدشک، نصرآباد، مهدیه، جونیان، تقاب، معصوم‌آباد، سیوجان، چاه‌های، ولی عصر یک، دو و سه، سیب چاه و گوشه است، بیان‌کرد: علاوه بر این روستا‌ها بانک‌ها، اماکن عمومی و برخی از ادارات در شهر خوسف نیز گندزدایی و ضدعفونی شد.
 
ولی زاده با بیان اینکه در این عملیات بیش از ۱۶ هزار لیتر مواد ضد عفونی‌کننده استفاده شد، گفت: همچنین در مناطق کم برخوردار شهر خوسف تعدادی بسته بهداشتی بین اهالی این مناطق به صورت رایگان توزیع شد.
 
وی با اشاره به تست تب سنجی برای سالمندان این مناطق، افزود: تیم سحر (سامانه حمایت‌های روانی) نیز با مراجعه به منازل سالمندان به ضدعفونی و گندزدایی محل زندگی این افراد پرداختند.
 
رئیس جمعیت هلال احمر خوسف یادآور شد: برای بیش از شش هزار نفر در روستا‌های این شهرستان تست تب‌سنجی صورت گرفته است که خوشبختانه تا کنون مورد مشکوکی مشاهده نشده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی