تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
مدیرکل میراث فرهنگی استان خبر داد:

پیگیری ثبت جهانی قلعه الموت و کاروانسرای سعدالسلطنه قزوین

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین گفت: ثبت قلعه الموت و کاروانسرای سعدالسلطنه قزوین در فهرست میراث جهانی امسال با جدیت پیگیری می‌شود.

کد خبر: ۵۷۱۸۵
۱۱:۰۰ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۹

پیگیری ثبت جهانی قلعه الموت و کاروانسرای سعدالسلطنه قزوین

دیدارنیوز ـ علیرضا خزائلی اظهار کرد: ثبت جهانی قلعه الموت و کاروانسرای تاریخی سعدالسلطنه قزوین به‌عنوان بزرگ‌ترین کاروانسرای درون‌شهری ایران در فهرست میراث جهانی و همچنین جذب سرمایه‌گذار با لحاظ تشریفات قانونی برای مناطق آوج و الموت پس از برون‌رفت کامل از بیماری کرونا از اولویت‌های این اداره کل در سال ۹۹ به شمار می‌رود.
 
 مدیرکل میراث فرهنگی استان اضافه کرد: آغاز پروژه ساماندهی و مرمت بنای تاریخی گراند هتل توسط شرکت سرمایه‌گذاری بانک گردشگری ایران (سمگا) هم ازجمله اقدامات قابل‌توجه و مؤثر حوزه میراث فرهنگی و گردشگری استان در سال ۹۸ به شمار می‌رود که امیدواریم با احیای آن در آینده نزدیک امکان بازدید و اقامت گردشگران در این مجموعه ارزشمند تاریخی فراهم شود.
 
خزائلی همچنین انتخاب سرمایه‌گذار برای ساماندهی و بهره‌برداری از منطقه نمونه گردشگری اوان، افتتاح چندین اقامتگاه بوم گردی در مناطق روستایی استان و افتتاح پل معلق آوج را از دیگر رویداد‌های مهم حوزه گردشگری استان در سال گذشته عنوان کرد.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی