تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
مدیرکل میراث فرهنگی استان خبر داد:

پیگیری ثبت جهانی قلعه الموت و کاروانسرای سعدالسلطنه قزوین

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین گفت: ثبت قلعه الموت و کاروانسرای سعدالسلطنه قزوین در فهرست میراث جهانی امسال با جدیت پیگیری می‌شود.

کد خبر: ۵۷۱۸۵
۱۱:۰۰ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۹

پیگیری ثبت جهانی قلعه الموت و کاروانسرای سعدالسلطنه قزوین

دیدارنیوز ـ علیرضا خزائلی اظهار کرد: ثبت جهانی قلعه الموت و کاروانسرای تاریخی سعدالسلطنه قزوین به‌عنوان بزرگ‌ترین کاروانسرای درون‌شهری ایران در فهرست میراث جهانی و همچنین جذب سرمایه‌گذار با لحاظ تشریفات قانونی برای مناطق آوج و الموت پس از برون‌رفت کامل از بیماری کرونا از اولویت‌های این اداره کل در سال ۹۹ به شمار می‌رود.
 
 مدیرکل میراث فرهنگی استان اضافه کرد: آغاز پروژه ساماندهی و مرمت بنای تاریخی گراند هتل توسط شرکت سرمایه‌گذاری بانک گردشگری ایران (سمگا) هم ازجمله اقدامات قابل‌توجه و مؤثر حوزه میراث فرهنگی و گردشگری استان در سال ۹۸ به شمار می‌رود که امیدواریم با احیای آن در آینده نزدیک امکان بازدید و اقامت گردشگران در این مجموعه ارزشمند تاریخی فراهم شود.
 
خزائلی همچنین انتخاب سرمایه‌گذار برای ساماندهی و بهره‌برداری از منطقه نمونه گردشگری اوان، افتتاح چندین اقامتگاه بوم گردی در مناطق روستایی استان و افتتاح پل معلق آوج را از دیگر رویداد‌های مهم حوزه گردشگری استان در سال گذشته عنوان کرد.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی