تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا؛

پاسخگویی به درخواست‌های مددجویان بوشهری تلفنی و اینترنتی شد

با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، پاسخگویی به درخواست‌های مددجویان بوشهری تلفنی و اینترنتی شد.

کد خبر: ۵۷۰۵۷
۱۲:۳۱ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۹

پاسخگویی به درخواست‌های مددجویان بوشهری تلفنی و اینترنتی شد

دیدارنیوز ـ مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا اقدامات گسترده‌ای برای عدم مراجعه حضوری مددجویان صورت گرفته ست.

 

احمد لطفی اضافه کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، رسیدگی به درخواست‌های مددجویان تحت حمایت و دیگر نیازمندان به صورت اینترنتی ثبت یا از طریق سامانه تلفنی ارتباطات مردمی انجام خواهد شد و مددجویان از حضور در ادارات این نهاد خودداری کنند.

 

وی با بیان اینکه جمعیت زیادی از مددجویان تحت حمایت افراد سالمند و با سابقه بیماری هستند گفت: به منظور کاهش خطر ابتلای این افراد و دیگر خانواده‌های تحت حمایت، ستاد مرکزی پیشگیری از بیماری کرونا در کمیته امداد تمهیداتی را مصوب و اجرایی کرده است تا مراجعات افراد نیازمند به دفاتر این نهاد و همچنین مراجعه حضوری مددکاران در منازل مددجویان به حداقل برسد.

 

لطفی خاطر نشان کرد: همه خدمات کمیته امداد به صورت آنلاین در اختیار خانواده‌های تحت حمایت قرار گرفته و آن‌ها می‌توانند با مراجعه به پایگاه خدمات اینترنتی کمیته امداد درخواست‌های خود را ثبت کنند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی و نتیجه به اطلاع آن‌ها برسد.

 

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از راه اندازی سامانه تلفنی ارتباطات مردمی برای مددجویان خبر داد و گفت: در صورتی که مددجویان بنا به دلالی امکان دسترسی به اینترنت نداشته باشند، می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ارتباطات مردمی درخواست خود را به مددکاران کمیته امداد اعلام کنند.

 

وی افزود: در این مورد نیز رسیدگی به درخواست‌ها به صورت روزانه انجام شده و از طریق کد پیگیری که در اختیار متقاضی قرار گرفته، قابل پیگیری است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی