تیتر امروز

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
استاندار کردستان:

انجام هر گونه تجمعی تا عادی شدن وضعیت استان کردستان ممنوع است

استاندار کردستان با تقدیر از همراهی خوب مردم در رعایت فاصله اجتماعی، خواستار ادامه این همکاری شد و افزود: انتظار داریم که مردم همچنان از انجام هر گوته تجمعی خودداری کنند.

کد خبر: ۵۶۹۸۹
۰۸:۵۹ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۹

انجام هر گونه تجمعی تا عادی شدن وضعیت استان کردستان ممنوع است

دیدارنیوز ـ بهمن مرادنیا شنبه شب در هشتمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا استان کردستان، اظهار داشت: این همراهی و همدلی برای حفظ سلامت جامعه بوده و تا زمان رفع مشکل به این همکاری و رعایت حداکثری نیاز داریم.

 

وی با اشاره به نزدیکی نیمه شعبان، از مردم خواست برای ادای نذورات خود به جای برگزاری مجالس به نیازمندان کمک کنند.

 

استاندار کردستان از نیروی انتظامی و سازمان صمت استان نیز خواست در این شرایط در جریمه رانندگان و پلمپ مغازه‌ها حداکثر مدارا را داشته باشند و بیشتر سعی در اقناع به جای جریمه داشته باشند.

مرادنیا با تاکید بر اینکه فعالیت واحد‌های تولیدی باید ضمن رعایت شرایط و دستورالعمل‌های بهداشتی ادامه یابد تا چرخه تولید با بحران مواجه نشود، افزود: همانطور که حفظ تولید مهم است، حفظ سلامت کارمندان و کارگران این واحد‌ها نیز مهم است.

 

وی با اشاره به فراهم شدن نقاهتگاه با همکاری سپاه و علوم پزشکی استان خواستار قرنطینه شدن افراد نیازمند در این مکان شد و بیان کرد: باید توجه شود ۱۰ درصد هزینه درمان نیز از افراد نیازمند اخذ نشود تا دلیلی برای عدم مراجعه آنان به بیمارستان نباشد.

 

استاندار کردستان همچنین بر لزوم فعالیت پروژه‌های عمرانی تاکید کرد و گفت: مبادا درگیر کرونا باشیم و همه کار‌های مملکت تعطیل شود، همانطور که تولید به قوت خود باقیست کار‌های عمرانی هم باید باقی باشند تا بتوانیم به وعده‌هایی که به مردم داده ایم عمل کنیم.

 

مرادنیا همکاری و کمک سمن ها، اصناف و خیرین را نشانه حس انسان دوستی آنان دانست و از اینکه در این شرایط بی تفاوت نبوده و در کنار مردم ماندند از آن‌ها تقدیر و تشکر کرد.

 

وی همچنین از همکاری کلیه دستگاه‌های نظامی، انتظامی، امنیتی، اجرایی، دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان، صدا و سیما و رسانه‌های استان که در مقابله با بیماری کرونا و آگاهی بخشی به مردم تلاش کرده اند تشکر و ابراز امیدواری کرد، این تلاش‌ها با همین روحیه ادامه یابد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی