تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
سرپرست پلیس راهور گلستان:

طرح ممنوعیت ورود پلاک‌های غیربومی به گلستان تا ۲۰ فروردین استمرار دارد

سرپرست پلیس راهور استان گلستان گفت: اجرای طرح ممنوعیت ورود پلاک‌های غیربومی به شهر‌های گلستان تا ۲۰ فروردین استمرار خواهد داشت.

کد خبر: ۵۶۸۹۲
۱۲:۵۶ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۹

طرح ممنوعیت ورود پلاک‌های غیربومی تا ۲۰ فروردین استمرار دارد

دیدارنیوز ـ سرهنگ عباس مهاجر بسطامی اظهارکرد: با همیاری و همکاری شهروندان گلستانی، طرح ممنوعیت و محدودیت تردد در روز سیزدهم فروردین ماه ۹۹ به بهترین شکل ممکن اجرا شد.
 
وی تصریح کرد: بدون مشارکت و همراهی مردم اجرای هیچ طرحی به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.
 
بسطامی افزود: اجرای طرح ممنوعیت ورود پلاک‌های غیربومی به شهر‌های استان تا ۲۰ فروردین استمرار خواهد داشت و از هم استانی‌های درخواست کردند که با همبستگی و انسجام عمومی از حضور در اماکن پرتردد و سفر‌های غیرضروری خودداری کنند تا زنجیره گسترش بیماری کرونا منقطع و برای همیشه ریشه کن شود.
 
وی بیان کرد: خلوتی معابر و جاده‌ها به هیچ وجه نباید باعث تحریک و تشویق رانندگان به سرعت در رانندگی در سطح معابر شود چرا که کوچکترین بی توجهی به قوانین و مقررات راهنمائی می‌تواند بزرگترین حوادث را رقم بزند.
 
بسطامی اظهار امیدواری کرد که در سایه رعایت آحاد جامعه استانی شاهد حذف این ویروس ناخوانده و استمرار روند کاهشی تصادفات باشیم.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی