تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
یک مسئول عنوان کرد:

استمرار در اهدای خون، نکته‌ای که این روز‌ها باید جدی بگیریم

مدیرکل انتقال خون استان مرکزی از مردم درخواست کرد که مراجعه مستمر خود به مراکز اهدای خون را ادامه دهند تا در زمینه تامین خون مورد نیاز بیماران خللی ایجاد نشود.

کد خبر: ۵۶۸۸۹
۱۲:۵۳ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۹

استمرار در اهدای خون، نکته‌ای که اینروز‌ها باید جدی بگیریم

دیدارنیوز ـ فاطمه سادات مهدویانی اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا سبب کاهش مراجعه اهداکنندگان به مراکز اهدای خون در استان مرکزی شد، اما پس از اطمینان بخشی به مردم درخصوص رعایت موارد بهداشتی و نبود تهدید ابتلا به کرونا ویروس برای اهداکنندگان، استقبال از سوی مردم استان به خوبی صورت گفت.
 
وی افزود: با توجه به محدودیت تاریخ انقضای خون و فرآورده‌های خونی بویژه محدودیت ۳ الی ۵ روزه تاریخ انقضای پلاکت، نیاز است این مراجعه به صورت روزانه و مستمر صورت گیرد، تا با کمبود مواجه نشویم.
 
مهدویانی بیان کرد: میزان مراجعه کنندگان در ایام نوروز ۹۲۵ نفر بوده که از این تعداد ۷۴۳ نفر موفق به اهدای خون شده‌اند و از این تعداد ۴۲ نفر زن و ۷۰۱ نفر مرد بوده‌اند.
 
وی با اشاره به کاهش اهدای خون در اسفند سال ۹۸ نسبت به سال قبل آن اضافه کرد: در اسفندماه سال گذشته، دوهزار و ۸۵۶ نفر مراجعه کرده‌اند که از این تعداد دو هزار و ۲۸۵ نفر موفق به اهدای خون شده‌اند و از این تعداد، ۱۴۸ نفر از اهداکنندگان زن و مابقی مرد بوده اند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی