تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ نگرانی هلند و ایتالیا
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ نگرانی هلند و ایتالیا

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

افزایش حقوق معلمان تناسبی با میزان تورم ندارد

News Image Lead

هر چند که در طول زمامداری دولت یازدهم حقوق معلمان افزایش یافته اما به دلیل نرخ تورم و کاهش منابع آموزش و پرورش این افزایش،چندان تاثیر گذار نبوده است.

کد خبر: ۵۶۷۳
۱۱:۳۵ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۷
دیدارنیوز: علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت اموزش و پرورش با اشاره به این که منابع آموزش و پرورش محدود شده است، گفت: در چهار سال دولت یازدهم افزایش حقوق‌های معلمان نسبت به دولت‌های قبل بیشتر بوده است.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش افزود: افزایش حقوق‌های معلمان بیش از میزان تورم بوده است و افزایش در واقع به حدی بود که نسبت به سایر دستگاه‌ها بیشتر بوده است، اما تمام این‌ها جبران بودجه و امکانات واقعی که باید در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد، نیست.

وی گفت: در راستای برنامه تعالی با فرض افزایش 6 تا 12 درصدی حقوق‌های معلمان، افزایش 10 درصدی بودجه آموزش و پرورش و تخصیص‌هایی که منظم پرداخت می‌شود، در اردیبهشت‌ماه سال جاری 52 میلیارد تومان بودجه سال گذشته برای تجهیز هنرستان‌ها تخصیص داده شده است.

زرافشان تصریح کرد: با تمام این امکانات از لحاظ منابع و امکانات شرایط سال جاری مناسب‌تر از سال گذشته از سوی دولت نخواهد بود، با توجه به جنگ اقتصادی آمریکا باید بتوانیم منابع مالی را مدیریت کنیم.

وی افزود: منابعی نیست که در وزارتخانه اختصاص دهند و متوقف شود، اگر بودجه و منابعی به استان داده نمی‌شود به دلیل این‌ است که تخصیص منابع نداریم، اگر تخصیص داده شود وظیفه ستاد در اختیار گذاشتن بودجه به استان‌ها است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی